Specialist Suport Tehnic

Angajator: CS Vision
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    CS Vision este specializata in implementarea proiectelor complexe de management al informatiei, atat in domeniul public cat si privat.

    Compania activeaza la nivel national si are birouri in Bucuresti, Brasov si Cluj Napoca.

    Inca din 2002 dezvolta produse personalizate care acopera functiuni de business process management, document managemet and collaboration. In calitate de Microsoft Gold Partner cu competente in Enterprise Content Management si ISV, a fost prima companie care a personalizat Microsoft SharePoint 2003 si 2007 pentru domeniul administratiei publice.

    Cerinte

    Abilitati de comunicare verbala.
    Aptitudini de colegialitate si de lucru in echipa.
    Atitudine orientata catre client.
    Capacitate de solutionare a problemelor, atitudine proactiva
    Abilitati organizatorice, spirit de observatie.
    Disciplina, seriozitate, profesionalism
    Spirit analitic
    Initiativa
    Autocontrol

    Responsabilitati

    - Suport tehnic pentru aplicatii bike sharing. Lucrul de acasa.
    - Preia apeluri telefonice si ofera raspunsurile necesare solicitarilor clientilor.
    - Asigura suport tehnic pentru produsele si aplicatiile IT instalate si date in productie.

    Alte informatii

    Oferta

    Proiecte inovative, variate, interesante si competitive.
    Mediu de lucru competitiv, placut, dinamic si stimulant.
    Tembuilding anual.