Auditor Intern Junior

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte


    Studii:
    •Licenţiat în unul sau mai multe din domeniile: afaceri, finanţe, contabilitate, economie, inginerie sau sisteme informatice.

    Experienţa în muncă: •Între 1-5 ani de experienţă direct legată de sarcinile şi responsabilităţile menţionate

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: •Cunostinte de software ACL sau similare reprezinta un avantaj;
    •Abilitatea de intelegere a sistemelor IT, de preferat in telecom;
    •Mobilitate nationala si internationala, nu mai mult de 40% din timpul de lucru;
    •Fluent în Engleză (scris şi vorbit);
    •Abilitatea de a lucra in echipe virtuale si multiculturale;
    •Excelente abilităţi de comunicare;
    •Abilităţi de analiză şi sinteză a problemelor;
    •Abilităţi de organizare şi planificare;
    •Proactivitate, initiativa si orientarea catre rezultate;
    •Puternica motivatie intrinseca;
    •Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru in continua schimbare.

    Responsabilitati

    SCOP: Punerea în aplicare a procedurilor de audit aferente activităţilor cu o complexitate simplă sau moderată din cadrul proiectelor de audit intern, în scopul identificării riscurilor, erorilor şi a cauzelor probabile a apariţiei acestora.

    Responsabilităţi:
    •Efectuează planificarea de baza a activităţilor şi pune în aplicare programele şi procedurile de audit aferente proiectelor de audit intern, ceea ce necesită o înţelegere de baza a principiilor contabile, a sistemelor de control şi tehnicilor de audit;
    •Deplasarea în diverse locaţii de audit;
    •Obţine toate informaţiile şi datele necesare pentru o înţelegere primară a proceselor operaţionale şi sistemelor de control ale Telekom Romania si pentru a aplica procedurile de audit alocate;
    •Întocmeşte un set complet de foi de lucru bine documentate, care să arate într-un mod clar procedurile efectuate şi justificarea concluziilor formulate;
    •Asistă auditorii interni seniori prin furnizarea unor informaţii, date şi analize simple ca parte din cadrul unor proiecte de audit intern mai complexe;
    •Întocmeşte/ elaborează rapoarte de audit simple, în scopul evidenţierii devierilor de la politicile şi procedurile Telekom Romania;
    •Finalizează sarcinile alocate cu încadrarea în termenele stabilite şi raportează în mod corect timpul lucrat efectiv;