Analist programator (Retail & Logistics)

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studii:

    • Studii superioare – profil tehnic (Electronica, Stiinta calculatoarelor, Cibernetica, etc).

    Experienţa în muncă:

    • Minim 3 ani de experienta intr-o pozitie relevanta;
    • Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    • Cunostinte de implementare si administraresisteme ERP (Charisma, SAP, ABERON etc.) – nivel mediu;
    • Cunostinte despre sisteme de operare Microsoft – nivel mediu;
    • Cunostinte programare SQL – nivel avansat;
    • Cunsotinte de implementare, suport si administrare Microsoft SQL Server – nivel mediu;
    • Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office – nivel avansat;
    • Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit - vocabularul tehnic reprezinta un avantaj) – nivel avansat;
    • Bune abilitati de planificare si organizare;
    • Atentie la detalii;
    • Orientare catre client si rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:

    • Configureaza, testeaza, instaleaza si ofera suport aplicatiilor Retail utilizate de magazine si Logistica, pentruasigurarea standardelor de calitate a serviciilor;
    • Receptioneaza, identifica, analizeaza si solutioneaza problemele aplicatiilor Retail si Logistica pentru respectarea termenelor limita;
    • Participa la cercetarea pietei pentru dezvoltarea si achizitionarea aplicatiilorcerute de Management, pentru gasirea solutiilor optime pentru utilizatorii Retail;
    • Testeaza si configureaza functionalitati noi ale aplicatiilorpropuse de Management in dezvoltarea lantului de magazine, pentruasigurarea standardelor de calitate a serviciilor;
    • Monitorizeaza intretinerea si dezvoltarea aplicatiilor Retail si de Businessimplementate (Charisma Enterprise/Retail, ABERON si SAP), in conformitate cu planul de dezvoltare a companiei si asigura in permanentafunctionarea optima a acestora;
    • Ofera instruirea si suportul tehnic pentru utilizatorii finali ai aplicatiilor pentru a asigura utilizarea corecta si eficienta a acestora;
    • Creeaza/Actualizeaza documentatia pentru modificarile/dezvoltarile functionalitatilor noi/existente ale aplicatiilor pentru a indeplini cerintele politicii, procedurilor si proceselor departamentului;
    • Analizeaza riscurile ce pot aparea in functionarea aplicatiilor pentru a preveni o functionare defectuoasa si pentru a propune planuri de actiune pentru prevenirea acestora;
    • Administreaza bazele de date ale magazinelor, pentru a se asigura de salvarea si stocareadatelor, precum si recuperarea acestora in cazul unor incidente;
    • Gestioneaza drepturile de acces in aplicatii, conform cererilor scrise ale managerilor de departamente pentru a se asigura de respectarea politicilor de securitate ale companiei.