Analist Programator (Sisteme ERP – Oracle EBS)

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte

    Studii:

    • Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
    • Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).

    Experienţa în muncă:

    • Experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea, administrarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
    • Experienţă demonstrată în dezvoltarea, configurarea şi administrarea pentru Oracle eBusiness Suite şi/sau în dezvoltarea de sisteme de raportare constituie un avantaj;
    • Experienţă relevantă în domeniul economic și/sau in domeniul telecomunicații constituie un avantaj.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    • Cunoştinţe privind sistemele IT din aria de responsabilitate sau alte sisteme similare, inclusiv despre ariile de business aferente acestora;
    • Cunoştinţe solide PL/SQL, Oracle Forms, Oracle Reports;
    • Cunoştinţe OLAP, Data Warehouse, Oracle RDBMS, Java;
    • Cunoştinţe Oracle Workflow;
    • Cunoştinţe Oracle e-Business Suite;
    • Cunoştinţe ESSbase, Hyperion şi OBI EE+;
    • Cunoştinţe Business Objects;
    • Utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook);
    • Cunoştinţe de limba română şi engleză – scris şi vorbit;
    • Abilităţi de comunicare;
    • Deschis schimbărilor;
    • Capacitate de colaborare şi lucru în echipă.

    Responsabilitati

    Scop: Răspunde de dezvoltarea, administrarea, întreţinerea, configurarea şi suportul sistemelor/aplicaţiilor ERP (Oracle eBusiness Suite, ERP Real Estate, bugetare şi raportare – Hyperion, credit risk, asigurarea veniturilor și fraudă, alte sisteme şi aplicaţii conexe suportate în cadrul departamentului) şi de definirea, dezvoltarea şi implementarea soluţiilor, pentru a asigura utilizarea optimă şi alinierea acestora la cerinţele procesului de business și planul strategic al companiei, conform cu planificarea aprobată și respectând metodologia IT.

    Responsabilitati principale:

    • Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme;
    • Analizează, defineşte, dezvoltă şi implementează soluţii eficiente în scopul alinierii la cerinţele de business;
    • Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor existente;
    • Execută activităţile de administrare aplicaţii şi suport tehnic;
    • Colaboreaza cu alte organizaţii pentru soluţionarea incidentelor şi problemelor;
    • În caz de dezastru este responsabil pentru executarea activităţilor care îi sunt atribuite de către şeful ierarhic superior şi care derivă din planul de Failover/ Disaster Recovery;
    • Întreţine şi documentează configuraţia sistemelor;
    • Parcurge toate etapele din ciclul de dezvoltare și participă la implementarea planurilor de release:
    o Analizează impactul cererilor de schimbare;
    o Dezvoltă şi analizează specificaţiile funcţionale;
    o Dezvoltă, întreţine şi îmbunătăţeşte rapoarte, interfeţe, programe de conversie, extensii, etc, în concordanţă cu specificaţiile funcţionale;
    o Creează/actualizează documentaţia tehnică;
    o Realizează şi documentează unit test-ul;
    o Instalează elemente RICE (rapoarte, interfeţe, conversii, extensii), patch-uri şi upgrade aplicaţii;
    o Ruleaza data fix-uri;
    o Operează configurări;
    • Optimizează aplicaţiile sau sistemele pentru îmbunătăţirea performanţelor;
    • Execută activităţile de creare, clonare, mentenanţă şi monitorizare a tuturor mediilor de lucru care nu sunt de producţie (testare, instruire etc.);
    • Efectuează teste tehnice de regresie;
    • Solicită la furnizori suport tehnic pentru funcţionalităţile standard când este necesar (ex. Metalink), rulează scripturi de diagnostic Oracle şi alte scripturi conform indicaţiilor primite de la furnizori;
    • Execută operaţiile de control şi raportare planificate, arhivare şi restaurare de loguri aplicaţie şi rapoarte;
    • Execută activităţile de gestiune a utilizatorilor în conformitate cu politicile şi procedurile in vigoare;
    • Auditează activităţile realizate în sistem în limitele posibilităţilor oferite de aplicaţie;
    • Execută întreţinerea documentaţiilor tehnice necesare pentru administrarea aplicaţiilor, consemnând schimbările.