IT Helpdesk with French for Multinational Company

Angajator: EBC
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    EBC HR Solutions este în căutarea unui IT Helpdesk pentru unul din clientii sai, o companie multinationala care se ocupă cu furnizarea serviciilor externalizate pentru companii.

    Cunostinte avansate de limba franceza si engleza
    Cunostinte tehnice – Nivel minim de intelegere(Microsoft Windows, Microsoft Office, Internet Explore).
    Familiarizat cu probleme tehnice specifice dispozitivelor mobile (iPad-uri, tablete, BlackBerry sau orice alte dispozitive portabile);
    Experiența anterioară de lucru similare (1-2 ani)
    Absolvent/a de facultate (studii tehnice constituie un avantaj)
    Abilitate de a se ocupa de fiecare client in parte atat telefonic cat si prin email;
    Persoana responsabila, matura, punctuala;
    Aptitudini de Coaching – abilitatea de a instrui agentii Level-1 cu ajutorul procedurilor specific procesului;

    Responsabilitati

    Preluarea apelurilor telefonice in functie de prioritatea stabilita de team leader;
    Rezolvarea problemelor IT in conformitate cu procedurile standard de operare si trainingurilor aterioare;
    Documentarea completa si corecta a solutiei, finale sau temporare, implementata, mentionand articolul din baza de date folosit.
    Colaborareaza cu trainer-ul de process si leaderi pentru a indeplini orice cerinta ad-hoc – rapoarte zilnice/lunare sau alte sarcini;
    Sugereaza si implementeaza idei noi pentru a imbunatati procesul folosing metodologia LEAN;
    Responsabil cu trimiterea de notificari pentru incidente de tip P1/P2 si anuntarea utilizatorului atunci cand acestea se rezolva (in timpul orelor de lucru)
    Asistenta oferita – Windows, Office, Office 365, SAP, JDE, SharePoint, Salesforce, Qlikview, depanaj nivel 1/ elementar
    Ofera accese / ridica accese pe – Active Directory, Office 365, ofera suport pe telefoane mobile, accese pe diferite fisiere
    Asigura activarea conturilor de SAP ale utilizatorilor pentru SAP (toate), VIM, JDE, HFM si SharePoint. (in urma obtinerii accesului)
    Asigura support pentru SharePoint, se ocupa de trimiterea /verificarea aprobărilor (respectand procedurile existente).
    Face schimbari legate de configurari minore (exemplu : creare, modificare de controlere MRP, sau grupuri de achiziție), configurari care nu duc la schimbarea procesului, dar care mai degraba sunt valori într-o listă cu informații atașate acestora
    Monitorizeaza sistemul SAP (ABAP Stack / Dual Stack / Java Stack)
    Menține Conectivitatea OSS (OSS1)
    Asigura mentenanta pe RFC Destinație (SM59)
    Creeaza nume de utilizatori / modificari pe baza instrucțiunilor de la PSP

    Alte informatii

    Siguranța unui parteneriat pe termen lung;
    Lucru într-o echipă profesionistă;
    Asigurare medicala la clinica privat;
    Asigurare de viata;
    Salariu fix + tichete de masa;
    Bonusuri in functie de performanta;