Asistent comercial cu limba spaniolă

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:



    - Abilități excelente de comunicare în limba spaniolă (nivel min B2);
    - Bune abilități de comunicare şi negociere, cu o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;
    - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
    - Cunoașterea limbii franceze la nivel începător;
    - Capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent comercial, principalele tale misiuni vor fi:
    - Prospectarea pieţei în vederea identificării de furnizori cu potenţial dar şi pentru a mări baza de date;
    - Menținerea relațiilor comerciale de colaborare continuă cu furnizorii existenți și cu cei potențiali;
    - Gestionarea bazei de date cu furnizori existenți;
    - Colaborarea cu buyer-ul din zona alocată, realizarea agendei de întâlniri a acestuia și redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodată corectitudinea și monitorizarea acestor dosare; 
    - Urmărirea loturilor de produse trimise de furnizori;
    - Colaborarea cu serviciul Marketing pe baza propunerilor de achiziții transmise.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv + bonusuri de performanţă.