Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent comercial cu limba spaniolă
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent comercial cu limba spaniolă active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.07.2018 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.
Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
- Abilități excelente de comunicare în limba spaniolă (nivel min B2);
- Bune abilități de comunicare şi negociere, cu o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;
- Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
- Cunoașterea limbii franceze la nivel începător;
- Capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
- Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.
În calitate de Asistent comercial, principalele tale misiuni vor fi:
- Prospectarea pieţei în vederea identificării de furnizori cu potenţial dar şi pentru a mări baza de date;
- Menținerea relațiilor comerciale de colaborare continuă cu furnizorii existenți și cu cei potențiali;
- Gestionarea bazei de date cu furnizori existenți;
- Colaborarea cu buyer-ul din zona alocată, realizarea agendei de întâlniri a acestuia și redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodată corectitudinea și monitorizarea acestor dosare;
- Urmărirea loturilor de produse trimise de furnizori;
- Colaborarea cu serviciul Marketing pe baza propunerilor de achiziții transmise.
Beneficii:
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial atractiv + bonusuri de performanţă.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Vanzare Plafar (part-time) Aplica fara CV | |
Business Development Manager zona Iasi, Suceava, Neamt, Botosani Suceava, Piatra Neamt, Iasi, | |
Business Development Manager Bacau, Botosani, Iasi, | |
Vezi job-uri similare (8) |
Raporteaza eroarea la