Asistent Achizitii

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Studii superioare
    - Cunoasterea la nivel avansat a pachetului MS Office – Excell avansat (pivot, vlk, formule etc);
    - Experienta in utilizarea unui soft erp (de orice fel);
    - Experienta in colaborarea cu retele de hypermarket constituie un avantaj;
    - Cunoasterea fluxurilor normale ale evidentei de gestiune;

    Responsabilitati

    - Comunica cu reprezentantii magazinelor pentru diverse probleme logistice si nu numai;
    - Pregateste in excel diferite date / rapoarte / situatii;
    - Comunica cu furnizorii in vederea stabilirii datelor aferente achizitiilor
    - Urmareste intrarile de marfa si livrarile catre magazine;
    - Comunica cu departamentul de Logistica si facturare pentru asigurarea fluxului operationa

    Alte informatii

    -Salariu atractiv;
    - Posibilitati reale de promovare;
    - Program L-V 09.00 - 17:30;
    - Bonus de peroformanta acordat anual;