Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Support Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EBC active.Vezi toate job-urile Customer Support Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | EBC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2018 |
Remote work: | On-site |
Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.
Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.
Cunostinte avansate de lb franceza si lb engleza - minim B2
Experienta de lucru cu sisteme ERP (SAP – constituie un avantaj);
Studii superioare in curs / finalizate
Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa;
Personalitate organizata cu atentie la detalii, orientat catre controllership;
Capacitatea de a de ocupa de client fata in fata, prin e-mail (in principal) si telefonic;
Gestioneaza solicitarile de garantie / Asistenta pentru parti / Procesul de returnare a produselor:
Managementul solicitarilor de garantie: prelucrarea cererilor in asteptare, inchiderea cererilor de garantie si procesarea de facturi, verificarea apelurilor de deranjamente, controlul solicitarilor anormale, situatii legate de colectarea debitelor si declaratii pentru plati furnizori;
Asistenta pentru parti ASC: Punct de legatura si suport pe probleme cu parti, Returnare Parti, Gestionarea solicitarilor cu privire la parti;
Managementul returnarii de produs: Procesarea schimbului / returnarii de produse;
Verifica documentatia de garantie in raport cu cerintele specifice fiecarei tari si initiaza rezolutii conform procedurilor;
Colaboreaza cu stakeholderii adecvati pentru solutionarea cererilor (HQ / Financiar / Centrul de contact / Depozit);
Formarea altor membri ai echipei cu privire la sarcinile zilnice atunci cand este necesar si solicitat de catre manager;
Oportunitatea promovării;
Siguranța unui parteneriat pe termen lung;
Lucru într-o echipă profesionistă;
Asigurare medicala la clinica privat;
Asigurare de viata;
Salariu fix + tichete de masa;
Bonusuri in functie de performanta;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Support with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (197) |
Raporteaza eroarea la