Customer Support Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Customer Support Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Cunostinte avansate de lb franceza si lb engleza - minim B2
    Experienta de lucru cu sisteme ERP (SAP – constituie un avantaj);
    Studii superioare in curs / finalizate
    Abilitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa;
    Personalitate organizata cu atentie la detalii, orientat catre controllership;
    Capacitatea de a de ocupa de client fata in fata, prin e-mail (in principal) si telefonic;

    Responsabilitati

    Gestioneaza solicitarile de garantie / Asistenta pentru parti / Procesul de returnare a produselor:
    Managementul solicitarilor de garantie: prelucrarea cererilor in asteptare, inchiderea cererilor de garantie si procesarea de facturi, verificarea apelurilor de deranjamente, controlul solicitarilor anormale, situatii legate de colectarea debitelor si declaratii pentru plati furnizori;
    Asistenta pentru parti ASC: Punct de legatura si suport pe probleme cu parti, Returnare Parti, Gestionarea solicitarilor cu privire la parti;
    Managementul returnarii de produs: Procesarea schimbului / returnarii de produse;
    Verifica documentatia de garantie in raport cu cerintele specifice fiecarei tari si initiaza rezolutii conform procedurilor;
    Colaboreaza cu stakeholderii adecvati pentru solutionarea cererilor (HQ / Financiar / Centrul de contact / Depozit);
    Formarea altor membri ai echipei cu privire la sarcinile zilnice atunci cand este necesar si solicitat de catre manager;

    Alte informatii

    Oportunitatea promovării;
    Siguranța unui parteneriat pe termen lung;
    Lucru într-o echipă profesionistă;
    Asigurare medicala la clinica privat;
    Asigurare de viata;
    Salariu fix + tichete de masa;
    Bonusuri in functie de performanta;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (197)