Social Media editor

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2018
    Cerinte

    - Studii în domeniul comunicării (finalizate sau in curs de finalizare constituie un avantaj);
    - Cont de Facebook si Instagram Activ;
    - Pasiune pentru social media si pentru intelegerea mecanismelor din spatele acesteia;
    - Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office) nivel avansat;
    - Abilități de organizare și gestionare a timpului de lucru;
    - Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in acelasi timp acordând atentie la detalii;
    - Abilități de interrelaționare pentru lucrul cu oamenii și în echipă;
    - Abilități excelente de comunicare scrisă și orală;
    - limba Engleză nivel avansat;
    - Cunoștințe software de editare grafică (constituie un avantaj);
    - Bună înțelegere a platformelor de socializare, atât pe partea de creare conținut, cât și de analiză și măsurare a rezultatelor.

    Responsabilitati

    - Dezvoltă, implementează și optimizează strategia anuală de social media, în linie cu obiectivele planurilor de Comunicare Externă, Brand&Marketing, cu sprijinul managementului companiei;
    - Asigură implementarea activității regulate de social media, folosind atât resursele externe, cât și pe cele interne pe care le are la dispoziție;
    - Are în vedere integrarea tacticilor de social media cu campaniile de Marketing, dar și cu alte inițiative relevante ale companiei pe partea de comunicare;
    - Propune campanii și mecanisme adecvate pentru mediul online;
    - Monitorizează regulat activitatea de social media, analizează și asigură îmbunătățirea indicatorilor;
    - Asigură implementarea măsurilor setate în strategiile și planurile de Comunicare externă, Brand&Marketing și oferă suport în aceste activități în termenele stabilite și cu respectarea bugetelor aprobate;
    - Identifică și dezvoltă proiecte de marketing și comunicare în conformitate cu strategia de Marketing și de Brand aprobată la nivelul companiei.