Analist Programator (Billing)

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    Cerinte

    Studii:

    - Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
    - Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care are studii superioare în alt domeniu în afara de IT).

    Experienţa în muncă:

    - Minim 3 ani de experienţă în implementarea, dezvoltarea, configurarea şi întreţinerea sistemelor informatice;
    - Experienta în domeniul Facturarii reprezintă un avantaj;

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    - Nivel mediu de cunostinte de programare in limbaje/medii de dezvoltare (Java, Pl/SQL, C++, JSP);
    - Bune cunoştinţe tehnice (PL/SQL, Oracle RDBMS, Java, XML, Unix);
    - Bune abilităţi de comunicare;
    - Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
    - Dorinţă şi capacitate de a învăţa;
    - Cunoştinţe de limba engleză – nivel avansat;
    - Bune cunostinte de utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook).

    Responsabilitati

    - Participă la activitati curente de dezvoltare/modificare a sistemelor/aplicaţiilor din domeniul Facturarii conform procesului de Demand Management/Change Management in conformitate cu procedurile IT in vigoare;
    - Participa la activitatea de suport si întreținere a sistemelor de aplicații din domeniul Facturarii pentru a asigura utilizarea optimă si in siguranta a aplicatiilor si datelor din domeniul Billing in conformitate cu procedurile IT in vigoare si planificarii aprobate;
    - Analizează cerinţele de business repartizate in cadrul procesului Demand management/Change Mangement;
    - Efectuează analiza de impact a noilor cerinţe de business asupra sistemelor din domeniul Facturarii;
    - Participa la elaborarea solutiilor IT de implementare a cerintelor de busines pentru aplicatiile din domeniul Facturarii;
    - Dezvolta/modifica functionalitati noi sau/module existente in acord cu solutia IT agreata;
    - Dezvoltă și actualizează documentațiile aplicațiilor și sistemelor in conformitate cu procedurile IT;
    - Efectuează activităţi de întreținere a sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA in conformitate cu planul de mentenanta IT aprobat;
    - Efectuează activităţi de suport a sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA in conformitate cu procedura IT de suport;
    - Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme urmărind încadrarea în termenele stabilite prin SLA, in conformitate cu procesul/procedura IT de suport;

    Alte informatii

    Echipa noastra este nerabdatoare sa te cunoasca!