Secretara

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este una dintre cele patru divizii ale Grupului Lagardère și este lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia globală operează 4.500 de magazine prin conceptele Travel Essentials, Duty Free și Foodservice în aeroporturi, gări și alte concesiuni din 34 de țări și generează vânzări de 4 miliarde EUR.

    În România, compania este prezentă pe piață de peste 20 de ani, acoperind segmente multiple de retail (News & Convenience, Gifts & Souvenirs și Foodservice), pe mai multe canale: comerțul din zonele de tranzit (de ex. aeroporturi, gări, metrou), galerii comerciale, malluri, centre de afaceri și instituții publice.

    Lagardère Travel Retail Romania operează în prezent o rețea de peste 250 de magazine, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt INMEDIO, RELAY, 1 MINUTE și SO! COFFEE.

    www.lagardere-tr.ro

    Cerinte

    - Studii superioare – finalizate sau in curs;
    - Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
    - Excel – nivel mediu;
    - Word, Outlook, Internet;
    - Foarte bune abilități de comunicare, organizare si relaționare;
    - Persoană serioasă, dinamică și responsabilă;
    - Atenție distributivă

    Responsabilitati

    - Preia și direcționeaza apelurile telefonice;
    - Primeste vizitatori și anunța persoanelor de contact din companie;
    - Asigura protocol in cadrul intalnirilor;
    - Preia, înregistreaza si distribuie corespondența la departamentele implicate;
    - Plaseaza comenzi de rechizite și consumabile de birou și alte materiale necesare funcționării biroului; mentine relatia cu furnizorii si urmareste bugetul pentru rechizite;
    - Plaseaza comenzi consumabile (apa, cafea, produse de curatenie, medicamente ) si mici piese de mobilier;
    -Mentine legatura cu agentia de turism ( rezervari hotel, transport, etc);
    -Mentine legatura cu proprietarul cladirii pentru asigurarea mentenantei;
    -Asigura suport Directorului General.

    Alte informatii

    - Mediu de lucru tanar, dinamic;
    - Posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala