Asistent Recepție

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Asistent Recepție active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    • Bune abilități de comunicare și relaționare;
    • Bune capacități de organizare și planificare;
    • Atitudine pozitivă, cu inclinare pentru gasirea de soluții;
    • Flexibilitate și dinamism ;
    • Autonomie și asumarea responsabilității;
    • Bune abilităţi de operare pe calculator (Microsoft Excel, Outlook);
    • Limba engleză cel puțin la nivel conversațional.

    Responsabilitati

    • Întâmpina colaboratorii politicos și amabil și îi îndruma/însoţeste către departamentul solicitat;
    • Anunţă colegii cu privire la sosirea colaboratorilor;
    • Gestionează apelurile telefonice: preluarea, direcţionarea apelurilor telefonice și transmiterea mesajelor colegilor dacă nu este posibilă preluarea legăturii telefonice ;
    • Asigură fluxul corespondenţei în cadrul companiei: menţinerea legăturii cu furnizorii de servicii de curierat şi transmiterea documentelor pentru buna desfăşurare a activităţilor;
    • Mentine legătura cu furnizorii de servicii (catering, papetărie, transport, cazări, etc.);
    • Redactează și concepe diferite documente, rapoarte, prezentări conform solicitărilor;
    • Desfășoară activități care vin în ajutorul departamentelor Servicii Suport;
    • Asigură necesarul de consumabile.

    Alte informatii

    Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.

    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (8)