Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:

    Vechime minima in specialitate: 3 ani, din care 2 ani in institutii financiar-bancare;
    Cunostinte avansate de limba engleza.
    Foarte bune abilitati de negociere si comunicare;
    Capacitate organizatorica si spirit de observatie.
    Atentie distributiva, viteza de reactie
    Cunostinte economice si financiare

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:

    Asiguri conditiile preliminare pentru realizarea de catre directorul executiv a unor contacte operative si eficiente din/in interiorul/exteriorul bancii;
    Intocmesti si asiguri indeplinirea calendarului de lucru pentru directorului executiv, inclusive sa coordonezi contactele cu clientii interni si externi.
    Asiguri evidentele zilnice legate de personalul din directie
    Coordonezi toate aspectele aranjamentelor de calatorie
    Intocmesti referate pentru corespondenta interna si externa, elaborezi si redactezi documentele necesare directorului sau echipei de management.
    Participi alaturi de ceilalti membrii ai directiei la anumite sedinte si proiecte.
    Asiguri suport administrativ pentru intreaga directie

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Alt oras,

    Vezi job-uri similare (54)