Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:

    Vechime minima in specialitate: 3 ani, din care 2 ani in institutii financiar-bancare;
    Cunostinte avansate de limba engleza.
    Foarte bune abilitati de negociere si comunicare;
    Capacitate organizatorica si spirit de observatie.
    Atentie distributiva, viteza de reactie
    Cunostinte economice si financiare

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:

    Asiguri conditiile preliminare pentru realizarea de catre directorul executiv a unor contacte operative si eficiente din/in interiorul/exteriorul bancii;
    Intocmesti si asiguri indeplinirea calendarului de lucru pentru directorului executiv, inclusive sa coordonezi contactele cu clientii interni si externi.
    Asiguri evidentele zilnice legate de personalul din directie
    Coordonezi toate aspectele aranjamentelor de calatorie
    Intocmesti referate pentru corespondenta interna si externa, elaborezi si redactezi documentele necesare directorului sau echipei de management.
    Participi alaturi de ceilalti membrii ai directiei la anumite sedinte si proiecte.
    Asiguri suport administrativ pentru intreaga directie