Professional Customer Service Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile qpas active.


Vezi toate job-urile Professional Customer Service Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that well find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    Dacă sunteți o persoană entuziastă, determinată, motivată și doriți să vă dezvoltați o cariera într-un mediu strucurat si organizat, atunci sunteți în locul potrivit.
    Pentru clientul nostru, WILO Romania, companie multinațională, producător german de pompe și sisteme de pompe de înaltă tehnologie, cautăm un Professional Customer Service Back Office, care să se alăture echipei lor în creștere.

    Candidatul ideal

    Bune abilităţi de planificare şi organizare;
    Spirit de echipă;
    Gândire analitică ;
    Orientarea către client.
    Cunoașterea de limbi străine: limba engleza avansat.
    Operare PC: MS Office;
    Cunoasterea legislatiei la nivel mediu ;

    Responsabilitati

    Relationare Clienti
    comunicarea cu clienții de mentenanță ;
    licitații companii de stat. Pregatirea dosarului de licitatie pentru contractele de
    servicii și mentenanță derulate pe SEAP.
    Urmărirea licitațiilor, răspunderea la cererile de clarificări și
    pregatirea documentelor pentru finalizarea contractului. Întocmirea împreună cu
    directorul de service și a inginerului de vânzări service a contractului dupa publicarea
    pe SEAP a câștigătorului ;
    prelucrarea și actualizarea listelor de prețuri pentru piesele de schimb (Local Spare
    Part PriceSetting) ;
    emiterea de adrese către clienți și răspunsuri oficiale la diverse solicitări sau
    reclamații ale
    clienților de service ;
    verificarea soldurilor clienților de service și notificarea acestora conform solicitărilor
    lunare din
    partea departamentului contabilitate ;
    organizare, supervizare MFA ;

    Wilo Service Partners

    comunicarea cu unitățile service ;
    actualizarea prețurilor și a procedurilor de service ;
    actualizarea contractelor de service și întocmirea contractelor de service noi ;
    coordonarea întâlnirilor de service și a școlarizărilor ;
    implementare MobileNAV ;
    training-uri de proces și pentru aplicația MobileNAV ;
    actualizarea anuală a tuturor prețurilor pieselor de schimb ;
    decontari unități service ;

    Back–office & Raportari

    procesare comenzi de service ;
    facturare comenzi service ;
    actualizarea și îmbunătățirea procedurilor de service ;
    controlarea, organizarea documentelor de service și arhivarea lor ;
    creare articole piese de schimb ;
    gestionarea certificatelor de garanție ;
    gestioanare ticketing IT ;
    modificări și erori sistem gestiune Navision ;
    emiterea de Manuale pentru procedurile service/ IT service/fluxuri de lucru ;
    infomări periodice buletine de calitate ;
    comunicarea internă cu departamentele de suport ;
    raportari interne/ externe ;
    raportari periodice/anuale .

    Alte informatii

    Procesul de recrutare se desfasoara prin intermediul QPAS, agentie de recrutare.