Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Professional Customer Service Back Office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile qpas active.Vezi toate job-urile Professional Customer Service Back Office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | qpas |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that we. will find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.
Cerinte
Dacă sunteți o persoană entuziastă, determinată, motivată și doriți să vă dezvoltați o cariera într-un mediu strucurat si organizat, atunci sunteți în locul potrivit.
Pentru clientul nostru, WILO Romania, companie multinațională, producător german de pompe și sisteme de pompe de înaltă tehnologie, cautăm un Professional Customer Service Back Office, care să se alăture echipei lor în creștere.
Candidatul ideal
Bune abilităţi de planificare şi organizare;
Spirit de echipă;
Gândire analitică ;
Orientarea către client.
Cunoașterea de limbi străine: limba engleza avansat.
Operare PC: MS Office;
Cunoasterea legislatiei la nivel mediu ;
Relationare Clienti
comunicarea cu clienții de mentenanță ;
licitații companii de stat. Pregatirea dosarului de licitatie pentru contractele de
servicii și mentenanță derulate pe SEAP.
Urmărirea licitațiilor, răspunderea la cererile de clarificări și
pregatirea documentelor pentru finalizarea contractului. Întocmirea împreună cu
directorul de service și a inginerului de vânzări service a contractului dupa publicarea
pe SEAP a câștigătorului ;
prelucrarea și actualizarea listelor de prețuri pentru piesele de schimb (Local Spare
Part PriceSetting) ;
emiterea de adrese către clienți și răspunsuri oficiale la diverse solicitări sau
reclamații ale
clienților de service ;
verificarea soldurilor clienților de service și notificarea acestora conform solicitărilor
lunare din
partea departamentului contabilitate ;
organizare, supervizare MFA ;
Wilo Service Partners
comunicarea cu unitățile service ;
actualizarea prețurilor și a procedurilor de service ;
actualizarea contractelor de service și întocmirea contractelor de service noi ;
coordonarea întâlnirilor de service și a școlarizărilor ;
implementare MobileNAV ;
training-uri de proces și pentru aplicația MobileNAV ;
actualizarea anuală a tuturor prețurilor pieselor de schimb ;
decontari unități service ;
Back–office & Raportari
procesare comenzi de service ;
facturare comenzi service ;
actualizarea și îmbunătățirea procedurilor de service ;
controlarea, organizarea documentelor de service și arhivarea lor ;
creare articole piese de schimb ;
gestionarea certificatelor de garanție ;
gestioanare ticketing IT ;
modificări și erori sistem gestiune Navision ;
emiterea de Manuale pentru procedurile service/ IT service/fluxuri de lucru ;
infomări periodice buletine de calitate ;
comunicarea internă cu departamentele de suport ;
raportari interne/ externe ;
raportari periodice/anuale .
Procesul de recrutare se desfasoara prin intermediul QPAS, agentie de recrutare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
Customer Support Internship- Bucharest/Cluj BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (419) |
Raporteaza eroarea la