Professional Customer Service Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile qpas active.


Vezi toate job-urile Professional Customer Service Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that weĺll find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    Dac─â sunte╚Ťi o persoan─â entuziast─â, determinat─â, motivat─â ╚Öi dori╚Ťi s─â v─â dezvolta╚Ťi o cariera ├«ntr-un mediu strucurat si organizat, atunci sunte╚Ťi ├«n locul potrivit.
    Pentru clientul nostru, WILO Romania, companie multina╚Ťional─â, produc─âtor german de pompe ╚Öi sisteme de pompe de ├«nalt─â tehnologie, caut─âm un Professional Customer Service Back Office, care s─â se al─âture echipei lor ├«n cre╚Ötere.

    Candidatul ideal

    Bune abilit─â┼úi de planificare ┼či organizare;
    Spirit de echip─â;
    Gândire analitică ;
    Orientarea c─âtre client.
    Cunoașterea de limbi străine: limba engleza avansat.
    Operare PC: MS Office;
    Cunoasterea legislatiei la nivel mediu ;

    Responsabilitati

    Relationare Clienti
    comunicarea cu clien╚Ťii de mentenan╚Ť─â ;
    licita╚Ťii companii de stat. Pregatirea dosarului de licitatie pentru contractele de
    servicii ╚Öi mentenan╚Ť─â derulate pe SEAP.
    Urm─ârirea licita╚Ťiilor, r─âspunderea la cererile de clarific─âri ╚Öi
    pregatirea documentelor pentru finalizarea contractului. Întocmirea împreună cu
    directorul de service și a inginerului de vânzări service a contractului dupa publicarea
    pe SEAP a câștigătorului ;
    prelucrarea ╚Öi actualizarea listelor de pre╚Ťuri pentru piesele de schimb (Local Spare
    Part PriceSetting) ;
    emiterea de adrese c─âtre clien╚Ťi ╚Öi r─âspunsuri oficiale la diverse solicit─âri sau
    reclama╚Ťii ale
    clien╚Ťilor de service ;
    verificarea soldurilor clien╚Ťilor de service ╚Öi notificarea acestora conform solicit─ârilor
    lunare din
    partea departamentului contabilitate ;
    organizare, supervizare MFA ;

    Wilo Service Partners

    comunicarea cu unit─â╚Ťile service ;
    actualizarea pre╚Ťurilor ╚Öi a procedurilor de service ;
    actualizarea contractelor de service și întocmirea contractelor de service noi ;
    coordonarea întâlnirilor de service și a școlarizărilor ;
    implementare MobileNAV ;
    training-uri de proces ╚Öi pentru aplica╚Ťia MobileNAV ;
    actualizarea anual─â a tuturor pre╚Ťurilor pieselor de schimb ;
    decontari unit─â╚Ťi service ;

    BackÔÇôoffice & Raportari

    procesare comenzi de service ;
    facturare comenzi service ;
    actualizarea ╚Öi ├«mbun─ât─â╚Ťirea procedurilor de service ;
    controlarea, organizarea documentelor de service și arhivarea lor ;
    creare articole piese de schimb ;
    gestionarea certificatelor de garan╚Ťie ;
    gestioanare ticketing IT ;
    modificări și erori sistem gestiune Navision ;
    emiterea de Manuale pentru procedurile service/ IT service/fluxuri de lucru ;
    infom─âri periodice buletine de calitate ;
    comunicarea intern─â cu departamentele de suport ;
    raportari interne/ externe ;
    raportari periodice/anuale .

    Alte informatii

    Procesul de recrutare se desfasoara prin intermediul QPAS, agentie de recrutare.