Category Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail Romania active.Vezi toate job-urile Category Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lagardère Travel Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.06.2018 |
Remote work: | On-site |
Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 42 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,9 miliarde de euro în 2021 și 5,5 miliarde de euro în 2019.
Cerinte
• Cunostinte despre category management, marketing sau vanzari.
• Abilitati in stabilirea obiectivelor si determinarea prioritatilor.
• Abilitati numerice bune, intelegerea si interpretarea datelor, utilizarea lor in
stabilirea strategiei comerciale pe categorie.
• Analitic și orientat spre obtinerea de rezultate.
• Curios, curajos, comunicativ, creativ si flexibil, pentru a propune proiecte
interesante și inovatoare pentru categoriile pe care le gestioneaza.
• Lucreaza bine si cu entuziasm in echipa.
• Construieste Strategia Comerciala anuala, pentru categoriile de produse/servicii pe care le gestioneaza cu scopul de a maximiza vanzarile si marja de profit pe categorie.
• Construieste si administreaza Bugetul Anual, in concordanta cu Strategia Comerciala si cu obiectivele de marja comerciala stabilite.
• Declinarea Strategiei Comerciale si revizuirea acesteia de doua ori pe an, pentru toate categoriile din aria de responsabilitate, pe toate cele 4 dimensiuni ale mixului de marketing.
1. sortiment (la nivel de concept de magazin, linie de business sau grup omogen de magazine, dupa relevanta).
2. politica de pret (stabilire grila, optimizari de pret, calculul noilor preturi)
3. canale de distributie (identificare grup de magazine omogene, stabilire planograma pe fiecare grup de magazine omogene). Consulta si informeaza Operationalul cu privire la stabilirea canelelor de distributie.
4. politica promotionala (constuirea, urmarirea si executia calendarului anual promotional, ruleaza rapoarte si analizeaza performanta promotiilor).
• Urmareste si revizuieste periodic planurile comerciale, in vederea atingerii obiectivelor de categorie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Marketing Manager Measuring Tools BUCURESTI, | |
Procurement Manager - Marketing Category BUCURESTI, | |
Assistant Department Manager Sales (m/f/d) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (220) |
Raporteaza eroarea la