Category Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lagardère Travel Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Category Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Lagardère Travel Retail Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Lagardère Travel Retail este una dintre cele patru divizii ale Grupului Lagardère și este lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia globală operează 4.500 de magazine prin conceptele Travel Essentials, Duty Free și Foodservice în aeroporturi, gări și alte concesiuni din 34 de țări și generează vânzări de 4 miliarde EUR.
    În România, compania este prezentă pe piață de peste 20 de ani, acoperind segmente multiple de retail (News & Convenience, Gifts & Souvenirs și Foodservice), pe mai multe canale: comerțul din zonele de tranzit (de ex. aeroporturi, gări, metrou), galerii comerciale, malluri, centre de afaceri și instituții publice.
    Lagardère Travel Retail Romania operează în prezent o rețea de peste 250 de magazine, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt INMEDIO, RELAY, 1 MINUTE și SO! COFFEE.

    www.lagardere-tr.ro

    Cerinte

    • Cunostinte despre category management, marketing sau vanzari.
    • Abilitati in stabilirea obiectivelor si determinarea prioritatilor.
    • Abilitati numerice bune, intelegerea si interpretarea datelor, utilizarea lor in
    stabilirea strategiei comerciale pe categorie.
    • Analitic și orientat spre obtinerea de rezultate.
    • Curios, curajos, comunicativ, creativ si flexibil, pentru a propune proiecte
    interesante și inovatoare pentru categoriile pe care le gestioneaza.
    • Lucreaza bine si cu entuziasm in echipa.

    Responsabilitati

    • Construieste Strategia Comerciala anuala, pentru categoriile de produse/servicii pe care le gestioneaza cu scopul de a maximiza vanzarile si marja de profit pe categorie.
    • Construieste si administreaza Bugetul Anual, in concordanta cu Strategia Comerciala si cu obiectivele de marja comerciala stabilite.
    • Declinarea Strategiei Comerciale si revizuirea acesteia de doua ori pe an, pentru toate categoriile din aria de responsabilitate, pe toate cele 4 dimensiuni ale mixului de marketing.
    1. sortiment (la nivel de concept de magazin, linie de business sau grup omogen de magazine, dupa relevanta).
    2. politica de pret (stabilire grila, optimizari de pret, calculul noilor preturi)
    3. canale de distributie (identificare grup de magazine omogene, stabilire planograma pe fiecare grup de magazine omogene). Consulta si informeaza Operationalul cu privire la stabilirea canelelor de distributie.
    4. politica promotionala (constuirea, urmarirea si executia calendarului anual promotional, ruleaza rapoarte si analizeaza performanta promotiilor).
    • Urmareste si revizuieste periodic planurile comerciale, in vederea atingerii obiectivelor de categorie.