Asistent Category Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Category Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Cunostinte pachet Microsoft Office – nivel avansat
    Cunostinte de limba franceza si/sau engleza
    Perimis conducere categoria B
    Atentie la detalii, corectitudine, rigurozitate
    Excelente abilitati de comunicare si colaborare
    Capacitate de gestionare a timpului si de respectare a termenelor limita
    Capacitate de organizare si urmarire a activitatilor

    Responsabilitati

    Introduce si actualizeaza in sistem arborele de nevoi
    Monitorizeaza baza de date
    Gestioneaza comenzile, stocurile si relatia cu furnizorii
    Listeaza articole si furnizori noi
    Gestioneaza indicatorii de rentabilitate, promotii/schimbari de pret

    Activitatea se va desfasura 50% la Sediul Central si 50% in depozitul Ghost Militari (langa Kika)

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (66)