L2 Business & Technical Support Technician

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile L2 Business & Technical Support Technician active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    1 year of IT support experience
    Basic knowledge of networking (TCP/IP, etc.) and Linux
    Basic understanding of following concepts: database, application server, programming language
    Basic ITIL knowledge : Incident, Problem, Change management
    Excellent written and verbal communication skills
    Very good level of English language (B2 minimum)
    Available to work in a 24/7 schedule
    Outstanding analytical abilities, multitasking and result oriented

    Responsabilitati

    Analyze and diagnose the events detected on the network, servers or flows between different applications
    Handle incidents and solve them or escalate according to the existing procedures using ticketing systems
    Responsible with starting, stopping and constantly monitoring the IT resources respecting the daily schedule
    Launch recovery tools or commands (manual recovery, reconfiguration of IT resources, copying of files, backup operations)
    Restart the jobs after resolution
    Ensure the availability of physical resources (disks, robots, controllers, etc.) and logical resources (software, disk space)
    Optimize system or component performance
    Establish a knowledge management system based on the recurrence of common errors
    Record the problems encountered and techniques used to solve it for future reference
    Create the documentation that describes products, services, components and applications
    Create templates for document management systems
    Verify that existing documents are valid and up-to-date
    Responsible with maintaining the knowledge database updated

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (543)