L2 Business & Technical Support Technician
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile L2 Business & Technical Support Technician active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
1 year of IT support experience
Basic knowledge of networking (TCP/IP, etc.) and Linux
Basic understanding of following concepts: database, application server, programming language
Basic ITIL knowledge : Incident, Problem, Change management
Excellent written and verbal communication skills
Very good level of English language (B2 minimum)
Available to work in a 24/7 schedule
Outstanding analytical abilities, multitasking and result oriented
Analyze and diagnose the events detected on the network, servers or flows between different applications
Handle incidents and solve them or escalate according to the existing procedures using ticketing systems
Responsible with starting, stopping and constantly monitoring the IT resources respecting the daily schedule
Launch recovery tools or commands (manual recovery, reconfiguration of IT resources, copying of files, backup operations)
Restart the jobs after resolution
Ensure the availability of physical resources (disks, robots, controllers, etc.) and logical resources (software, disk space)
Optimize system or component performance
Establish a knowledge management system based on the recurrence of common errors
Record the problems encountered and techniques used to solve it for future reference
Create the documentation that describes products, services, components and applications
Create templates for document management systems
Verify that existing documents are valid and up-to-date
Responsible with maintaining the knowledge database updated
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Technical Support Aplica fara CV | |
Business Technical Support Specialist Aplica fara CV | |
Network technician – Level 1 Support Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (543) |
Raporteaza eroarea la