Specialist Reclamatii @Provident

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    - experiența în Call Center reprezintă un avantaj
    - cunoştinţe de MS Office
    - curiozitate
    - dorinta de a intelege nevoia clientului si de a-i fi alaturi
    - integritate

    Responsabilitati

    - Vei transmite raspuns scris sau telefonic pentru situatiile repartizate
    - Vei colabora cu diferite personae din departamente cheie ale companiei, în vederea soluționării solicitărilor și reclamațiilor în timpul stabilit
    - Vei deleaga spre rezolvare cazurile de reclamatii si solicitari catre departamentul responsabil
    - Vei iniția și vei răspunde apelurilor telefonice și te vei asigura că acestea sunt tratate cu promptitudine si acuratețe

    Alte informatii

    Valorificam timpul tau!

    Stim ca educatia este importanta pentru tine, tocmai de accea, la Provident,programul de lucru este unul flexibil.
    Poti opta pentru un program care incepe de la 4 ore iar weekend-urile iti sunt libere.
    Ai un pachet salarial atractiv care impreuna cu bonusul pentru rezultate, iti vor aduce un confort suplimentar.
    Programe de dezvoltare croite pe nevoia ta, dialog continuu cu managerul tau, te vor ajuta sa cresti in cariera.
    Poti conta pe echipa! Echipa formata din seniori iti este alaturi in orice moment.