Specialist Suport Proiect

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Proiect active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Pentru a performa in acest rol, ai nevoie de:

    - Experienta de cel putin 1-2 ani in zona de asistenta pentru management (in cadrul sau inafara sectorului bancar);
    - Experienta in lucrul cu proiecte variate, expunere la ciclul de viata al proiectului, partial sau integral.
    - Cunostinte in lucrul cu date
    - Engleza nivel avansat
    - Abilitati bune de planificare si organizare
    - Interesul de a invata cat mai multe din zona de management de proiecte

    Responsabilitati

    Oferire de suport Directorului Directiei Managementul Proiectelor in toate activitatile de planificare si de organizare pentru echipa de management de proiect.


    Responsabilitatile tale vor include:

    - Vei pregati raportari regulate pentru status-urile actuale ale problemelor si actiunilor alocate (intalniri regulate, sedinte de comitet, pachete de raportari regulate).
    - Vei asigura monitorizarea termenelor limita la nivelul Directiei Managementul proiectelor
    - Esti responsabil de extragerea de date si prelucrarea acestora in vederea intocmirii rapoartelor
    - Vei asigura suportul administrativ pentru intreaga directie .
    - Coordonezi aranjamentele de calatorie, inclusiv rezervarea de bilete de avion, ordine de delegatie, etc.
    - Asiguri arhivarea documentelor rezultate din activitatea zilnica desfasurata de catre membrii directiei.
    - Intocmire referate pentru corespondenta interna si externa, elaborare si redactare documente necesare Directorului executiv.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (126)