Agent interviuri telefonice
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GfK Romania active.Vezi toate job-urile Agent interviuri telefonice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GfK Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | freelancer-colaborator |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Our world is changing fast. Consumers, users, and buyers are calling the shots. New things become possible every second. And more complicated, too. Our clients are businesses around the globe. To make the best possible decisions every day, they need to really know what is going on, now and in the future. We don't have a crystal ball, either. But we love data and science and we understand how to connect the two. We care about attention to detail and accuracy. We are digital engineers who build world-class research, powered by high technology. Because people who know best lead the way.
This is why GfK means Growth from Knowledge.
Lumea noastră se schimbă repede. Consumatorii, utilizatorii și cumpărătorii folosesc tot ceea ce este nou pe piata. Lucrurile noi devin posibile în fiecare secundă si fiecare secunda devine mai complicată.
Clienții noștri sunt companii din întreaga lume si pentru a lua cele mai bune decizii în fiecare zi trebuie să știe cu adevărat ce se întâmplă, acum și în viitor. Nu avem o bol de cristal dar ne plac datele și știința și înțelegem cum sa facem legatura intre cele doua. Ne pasă de atenția acordată detaliilor și preciziei. Suntem ingineri digitali care construiesc cercetări de nivel mondial, bazate pe tehnologii de vârf.
GfK înseamnă Growth from Knowledge / crestere prin cunoastere, iar noi, oamenii din GfK, ajutam clientii sa se dezvolte.
Cerintele pentru acest profil sunt:
- abilitati foarte bune de comunicare cu persoane necunoscute
- operare PC – nivel mediu (navigare pe internet, accesare platforma online)
- disponibilitate de a lucra in intervalul 09:00 – 21:00 (cu norma de 4h, 6 h si 8 h)
Responsabilitati:
Activitatea consta in realizarea de sondaje de opinie pentru persoane fizice sau juridice, utilizand metodologia CATI (realizarea de interviuri telefonice asistate de calculator). Operatorii CATI au ca responsabilitate principala culegerea de informatii prin intermediul unui chestionar afisat in format electronic.
Beneficii:
- flexibilitate in programul de lucru
- echipa tanara si profesionista
- oportunitati de dezvoltare profesionala si personala
- mediu de lucru placut si dinamic
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent servicii clienti (limba italiana) Aplica fara CV | |
AGENT VANZARI CALL CENTER Iasi, | |
Agent securitate si interventie - Palas Mall Iasi Iasi, |
Raporteaza eroarea la