Specialist Comunicare internă

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist Comunicare internă active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană cu excelente abilități de comunicare și organizare pentru a se alătura echipei noastre de Comunicare din Iași.



    Cu siguranță ne vei atrage atenția dacă ai:



    • Excelente abilități de socializare, comunicare și prezentare;
    • Capacitatea de a lucra eficient cu termene limită;
    • Creativitate și inițiativă;
    • Nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze (minim B2);
    • Experiență anterioară intr-o pozitie similară (Comunicare internă sau PR) – minim 2 ani;
    • Cunoștințe operare (MS Office) - nivel avansat, avantaj cunoștințe operare Adobe Photoshop;
    • Disponibilitate pentru deplasări în țară și în străinătate.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități în calitate de Specialist Comunicare internă vor fi:



    • Coordonarea și participarea în realizarea materialelor de comunicare internă;
    • Efectuarea de interviuri cu diferite categorii de personal și întocmirea raportărilor tematice, pentru a promova pozițiile disponibile și realizările interne;
    • Dezvoltarea și proiectarea de noi mijloace și instrumente de comunicare internă;
    • Urmărirea indicatorilor KPI pentru a informa managementul despre evoluția climatului profesional al companiei;
    • Programarea și realizarea evenimentelor de comunicare internă (împreună cu servicile partenere HR, Recrutare, Academia DARE).



     

    Alte informatii

    Beneficii:


    • Formare în cadrul companiei;
    • Dezvoltarea carierei într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    • Pachet salarial și mediu de lucru atractive.


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national