French Payroll Process Responsible

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile French Payroll Process Responsible active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Chisinau
  • Actualizat la: 22.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    - Profil senior cu experienta semnificativa in payroll francez (preferabil  minimum 5 ani de experienta in payroll francez);
    - Experienta si competentele manageriale pot reprezenta un avantaj;
    - Excelente abilitati de comunicare si prezentare a informatiilor;
    - Maturitate profesionala;
    - Flexibilitate si adaptabilitate la un mediu organizational intr-o continua schimbare;
    - Cunoasterea limbii franceza la un nivel minimum B2 (preferabil nivel C1);
    - Mobilitate pentru deplasari interne si internationale atat in Romania cat si Franta;
    - Integrare 2 saptamani in echipa din Bucuresti, consolidata prin integrare si training in Franta (minimum 2 luni deplasare initiala).

    Responsabilitati

    - Asigura interfata intre societatile clientului nostru francez si organismele sociale din Franta ;
    - Este referentul desemnat pentru controalele URSSAF, asigurand o buna desfasurare a controalelor, interactiunea optima cu controlorii URSSAF si punerea la dispozitie a documentelor care fac obiectul controlului ;
    - Realizeaza o permanenta monitorizare a cadrului legislativ din Franta si este la curent cu toate evolutiile legislative,  planificand si realizand implementarea optima a acestora impreuna cu echipa de salarizare ;
    - Extrage diferite date din baza de payroll si realizeaza analize/rapoarte pe care le prezinta top managementului ;
    - Coordoneaza din punct de vedere tehnic activitatea departamentului de salarizare si ofera support specialistilor de salarizare pe procesele intalnite ;
    - Mediaza si se ocupa de eventualele blocaje care apar in fluxurile de salarizare ;

    Alte informatii

    Beneficii :



    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (219)