Analist de afaceri - Vanzari Regionale

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Analist de afaceri - Vanzari Regionale active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 14.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte



    SCOP:
    Efectueaza rapoarte, analize si diagnoze cu privire la activitatea de vanzari din cadrul echipei Vanzari Regionale; pe baza rezultatelor elaboreaza recomandari, semnaleaza managementului situatiile atipice activitatii si face recomandari cu privire la parametrii care pot fi imbunatatiti pentru atingerea obiectivelor propuse la nivel regional; este responsabil de sustinerea de sesiuni de instruire a personalului de vanzari cu scopul imbunătăţirii cunoştintelor, aptitudinilor şi potenţialului acestuia.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Efectueaza rapoarte specifice zilnice, saptamanale, lunare asupra activitatii de vanzari Retail, pentru monitorizarea obiectivelor agreate la nivelul Regiunii si semnalarea imediata a oricaror deviatii sau probleme;
     Efectuează periodic sau ocazional rapoarte/ analize cu privire la activitatea structurii de Vanzari Regionale, în termenele stabilite;
     Interpretează rezultatele şi elaborează recomandări pentru îmbunătăţirea parametrilor, în limitele competenţelor;
     Semnalează managementului orice situaţie atipică sau diferită faţă de standardele existente;
     Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând şi analizând date din diferite surse;
     Organizează şi păstrează documente financiare sau tehnice complexe şi/sau confidenţiale şi dacă este necesar caută informaţiile suplimentare solicitate, verificând completitudinea şi acurateţea acestora;
     Întocmeşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte, analizează evoluţia parametrilor (vanzari, personal, calitatea procesului de vanzare etc.) şi o semnalează managementului;
     In functie de evolutia vanzarilor, a fluctuatiei de personal aferent fortei de vanzare, de dezvoltare de noi servicii si produse, adapteaza si identifică noile nevoi de instruire şi dezvoltare a forţei de vânzăre;

    Responsabilitati

    Cerinţele postului
    Studii:
     Studii superioare de preferinta economice.

    Experienţa în muncă:
     Minim 2 ani de experienţă similara;
     Minim 1 an de experienţă in vanzari;
     Experienta in sustinereai activitatilor de training constituie un avantaj.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Orientare catre client;
     Orientare catre rezultate;
     Capacitate de analiza si sinteza;
     Excelente abilităţi de comunicare si prezentare;
     Bune abilităţi de lucru în echipă;
     Persuasiune;
     Initiaţivă;
     Bune cunostinte de limba engleză;
     Bune abilitati de ascultare activă;.
     Bune cunoştinte de operare pe calculator (Excel, Power Point, Word, constituirea de baze de date).

    Alte informatii

    Postul este pe perioada determinata (2 ani)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca, Oradea, Sibiu,

    Remote

    Vezi job-uri similare (10)