Asistent Comercial Dept Piese de Schimb si Accesorii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial Dept Piese de Schimb si Accesorii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between client’s business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Viitorul Asistent Comercial Dept Piese de Schimb si Accesorii asigura suport retelei de Parteneri in ceea ce priveste operatiunile de comanda, livrare si facturare piese de schimb si accesorii, precum si in ceea ce priveste derularea programele speciale de flote, carduri de loialitate, campanii speciale de marketing After Sales.

    Responsabilitati

    Rolul de Asistent Comercial Dept Piese de Schimb si Accesorii inglobeaza urmatoarele responsabilitati:

    •operare facturi de import piese de schimb si facturare catre Parteneri interni si externi;
    •operare in sistemul de comenzi si suport catre reteaua de Dealeri privind termene de livrare sau alte detalii referitoare la comenzile acestora;
    •operarea tuturor notelor de credit catre Partenerii Dealer;
    •preluarea si operarea comenzilor de accesorii necesare montarii inainte de livrare in hub-urile Dealer-ului Romania sau la Partenerii Dealer-ului;
    •pregatirea si predarea la termen a tuturor detaliilor necesare intocmirii documentelor Intrastat;
    •reconcilierea si predarea la termen catre Departamentul Contabilitate a tuturor facturilor si notelor de credit ale Departamentului Spare Parts si Marketing AFS;
    •Actualizeaza Fisierele de Menu Pricing si oferte de pret;
    •Furnizeaza informatiile despre piese de schimb si accesorii in cazul reviziilor pentru vanzarile de flote sau informatii necesare altor departamente;
    •Gestioneaza aplicatiile specifice departamentului AFS in ceea ce priveste Flotele mari, Campanii speciale de Marketing AFS, Carduri de loialitate AFS.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (103)