Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consultant resurse umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Hamilton Central Europe active.Vezi toate job-urile Consultant resurse umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Hamilton Central Europe |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Hamilton Central Europe și-a început activitatea în România prin producția de componente destinate seringilor cu microlitru. Odată cu deschiderea acestui sediu, România a devenit a doua țară din Europa, după Elveția, în care Compania Hamilton desfășoară activități de producție. De altfel, Compania Hamilton este și singura companie din țară specializată în producția de componente destinate seringilor cu microlitru.
În prezent, în fabrica din Giarmata, echipa noastră produce instrumente de precizie ridicată folosite în laboratoarele de analiză și cercetare (seringi de mare precizie, pompe, valve, ace, module de pipetare etc.), precum și accesorii pentru aparatura medicală. Produsele fabricate de către Hamilton Central Europe în Timiș sunt utilizate în piețele de profil din Europa, Asia și Africa de Sud, în mare parte în laboratoarele de cercetări științifice, laboratoarele de aplicații analitice și secții de terapie intensivă.
Foarte buna cunoaștere a legislației muncii;
Experiență în gestionarea documentelor de personal și salarizare-minim 2 ani;
Cursul de Inspector Resurse Umane reprezinta un plus;
Foarte bune cunostinte de PC (Microsoft Office) ;
Bune cunoștințe de limba limba engleză (citit, scris, vorbit);
Bune aptitudini organizatorice și de comunicare, prezenta agreabila;
Persoana organizata, atenta la detalii;
Abilități de lucru în echipă.
Urmarirea tuturor schimbarilor legislative si aplicabilitatea lor in cadrul firmei
Actualizarea periodica a Contractului Colectiv de Munca si a Regulamentului de Ordine Interioara
Gestionarea eventualelor anchete disciplinare din cadrul firmei
Intocmirea si urmarirea KPI-lor
Pastrarea relatiei cu institutiile statului (ITM, CASS, ANAF etc)
Asigurarea suportului in intocmirea si verificarea statului de plata lunar
Intocmirea diverselor adeverinte pentru salariati
Pregatirea documentelor necesare pentru angajare, modificare sau incetare a activitatii
Pregatirea dosarelor de recuperare a sumelor de la Casa de Sanatate privind concediile medicale
Intocmirea de proceduri de lucru noi si actualizarea celor existente
Diverse informari, notificari, planificari
Ce oferim:
• Salarii competitive si beneficii;
• Tichete de masa la valoarea nominala de 15 lei;
• Al 13-lea salariu;
• Bonus anual de pana la 1.200 lei brut, acordat in functie de performantele companiei ;
• Bonus de recomandare a unui coleg ;
• Asigurare medicala pentru tine si familia ta;
• Transport asigurat din Timisoara si Dumbravita;
• Mediu de lucru placut;
• Oportunitati de dezvoltare profesionala (cursuri si specializari);
• Pachet de discount pentru activitati sportive & wellness ;
• Team building-uri & evenimente.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
STAGII DE PRACTICA IN RESURSE UMANE Aplica fara CV | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
HR Operations Center Specialist (Payroll) - TM Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la