OFITER CALL CENTER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Proleasing Motors active.


Vezi toate job-urile OFITER CALL CENTER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Proleasing Motors
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 12.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Proleasing este brandul din spatele unui grup de companii, cu activitate în domeniul leasing-ului (ProLeasing IFN), vânzării și reparației auto, dealer și service autorizat pentru mărcile Ford, BMW şi Hyundai (Proleasing Motors).

    Pe parcursul a 17 ani de activitate, Proleasing a câșigat de 4 ori titlul de Chairman Award - cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford, a fost desemnat dealerul anului 2016 în Customer Care - în rețeaua națională BMW, a fost numit Campion în Business al anului 2016, cât și de 12 ori Laureat al Topului Firmelor Prahovene, unde a fost distins cu Prima Poziție în categoria companiilor medii.

    Până la adăugarea brandului Hyundai în portofoliu, Proleasing Motors a derulat activități de vânzare și reparație în 3 centre autorizate Ford, din Ploiești, Buzău și Târgoviște și un centru integrat BMW, deschis în anul 2013. În anul 2016 a fost lansată o divizie independentă de comerț cu automobile rulate, iar în 2017 compania a demarat promovarea mai multor platforme online de comerț cu piese de schimb și accesorii originale. Din 2018, Proleasing Motors devine dealer autorizat Hyundai şi adaugă un service auto multimarcă în portofoliu.

    Cerinte

    Cerintele postului:
    -Studii superioare
    -Experienta minim 1 an in activitatea de call center
    -Cunoscator al limbii engleze
    -Cunostinte operare PC: email, pachet MS Office, Excel
    -Capacitate foarte buna de comunicare verbala si scrisa si relationare
    -Capacitate de organizare a activitatii individuale
    -Capacitate de lucru in echipa si de asumare a responsabilitatii
    -Spirit de initiativa
    -Interes pentru invatare si dezvoltare continua

    Responsabilitati

    Descrierea postului:
    - Contacteaza telefonic clientii companiei pentru monitorizarea gradului de interes si a gradului de satisfactie
    - Contacteaza telefonic clientii companiei pentru transmiterea diverselor comunicari
    - Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor despre clienti existente in baza de date
    - Completeaza baza de date cu informatii reale si corecte despre clientii companiei
    - Completeaza formularele de sesizare cu informatiile primite de la clienti
    - Participa la desfasurarea diferitelor evenimente

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri si beneficii):
    - posibilitatea de dezvoltare a carierei intr- companie moderna in continua dezvoltare, intr-un mediu de lucru profesionist
    - Conditii de lucru deosebite intr-un colectiv tanar si dinamic
    -Mediu de lucru transparent bazat pe obiective
    -Pachet salarial motivant
    -Programe de instruire profesionala

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid