SPECIALIST MARKETING

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Proleasing Motors active.


Vezi toate job-urile SPECIALIST MARKETING active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: Proleasing Motors
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 12.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Proleasing este brandul din spatele unui grup de companii, cu activitate în domeniul leasing-ului (ProLeasing IFN), vânzării și reparației auto, dealer și service autorizat pentru mărcile Ford, BMW şi Hyundai (Proleasing Motors).

    Pe parcursul a 17 ani de activitate, Proleasing a câșigat de 4 ori titlul de Chairman Award - cea mai înaltă distincție pentru dealerii din rețeaua Ford, a fost desemnat dealerul anului 2016 în Customer Care - în rețeaua națională BMW, a fost numit Campion în Business al anului 2016, cât și de 12 ori Laureat al Topului Firmelor Prahovene, unde a fost distins cu Prima Poziție în categoria companiilor medii.

    Până la adăugarea brandului Hyundai în portofoliu, Proleasing Motors a derulat activități de vânzare și reparație în 3 centre autorizate Ford, din Ploiești, Buzău și Târgoviște și un centru integrat BMW, deschis în anul 2013. În anul 2016 a fost lansată o divizie independentă de comerț cu automobile rulate, iar în 2017 compania a demarat promovarea mai multor platforme online de comerț cu piese de schimb și accesorii originale. Din 2018, Proleasing Motors devine dealer autorizat Hyundai şi adaugă un service auto multimarcă în portofoliu.

    Cerinte

    Cerinte:
    -Minim 3 ani de experienta in marketing, preferabil cu focus pe project si/sau brand management: planificarea activitatilor de marketing si managementul resurselor, coordonarea – sub umbrela marketing, a unor proiecte ce implica resurse interdepartamentale, tracking, evaluare si raportare completa.
    -Experienta de lucru cu bugete de marketing, analiza si evaluare costuri.
    -Experienta in elaborarea si gestionarea promotiilor comerciale
    -Istoric de implementare cu succes a unor campanii de sales performance si de vizibilitate (referinte, rezultate sau proofs of execution disponibile).
    -Cunostinte de comunicare ATL & marketing digital: familiarizare cu canale, planificare, instrumente, tactici, KPI specifici.
    -Experienta in ceea ce priveste colaborarea cu agentii (creatie, media, strategie) si terti furnizori de produse/servicii de marketing.
    -Cunostinte minime de productie publicitara.
    -Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.
    -Permis de conducere cat. B.
    -Cunostinte operare PC: client e-mail, pachet MS Office (cunostinte avansate MS PowerPoint si Excel).
    -Nice to have: experienta de operare cu sisteme CRM
    -Pasiunea pentru domeniul auto constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    -Coordoneaza campaniile comerciale si promotiile de pret pe toate diviziile de business ale companiei, prin raport cu toate categoriile de stakeholders externi (clienti, funizori, terti colaboratori, importatori) si interni (departamente comerciale si administrative)
    -Participa la dezvoltarea planului si a bugetului de marketing si coordoneaza implementarea acestora pe liniile de activitate alocate
    -Intocmeste si administreaza calendarul de campanii al companiei
    -Coordoneaza activitatile de marketing direct ale companiei
    -Gestioneaza simultan relatia cu stakeholders interni (colegii din echipa, angajatii companiei) si externi (agentia de comunicare, furnizorii, partenerii, colaboratorii pe proiecte) pentru a asigura buna indeplinire a proiectelor de marketing in linie cu planul, obiectivele si bugetele stabilite
    -Realizeaza rapoarte periodice pe marginea activitatii de marketing: rapoarte de campanie, rapoarte lunare de performanta, rapoarte trimestriale de activitate
    -Cunoaste standardele de marca pentru toate brandurile din portofoliu si se asigura de respectarea lor in comunicare
    -Tine legatura cu partenerii companiei pentru a se asigura de respectarea standardelor de comunicare in toate proiectele care ii implica pe acestia.
    -Realizeaza prezentari interne, pentru echipa, cu privire la directiile si proiectele gestionate

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri si beneficii):

    - posibilitatea de dezvoltare a carierei intr- companie moderna in continua dezvoltare, intr-un mediu de lucru profesionist
    - Conditii de lucru deosebite intr-un colectiv tanar si dinamic
    -Mediu de lucru transparent bazat pe obiective
    -Pachet salarial motivant
    -Programe de instruire profesionala

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ploiesti,