Specialist achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Temps active.


Vezi toate job-urile Specialist achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Temps
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Cerinte

    - experienta in achizitia produselor de amenajari interioare constituie un avantaj
    - fire sociabila, organizata, orientata catre rezultat, proactiva
    - abilitati foarte bune de negociere si comunicare
    - cunostinte foarte bune de limba engleza
    - operare sisteme PC (Microsoft Office - Excel, Word, etc) si basic CRM

    Relaţii de reprezentare: reprezintă firma în relaţia cu furnizorii, clienţii, persoanele/organizaţiile din ţară şi din străinătate cu care intră în contact în interes de serviciu

    Responsabilitati

    Atribuţiile principale şi sarcinile specifice

    - prospecteaza si contacteaza noi furnizori
    - analizeaza oportunitatea, analizeaza si negociaza preturile, conditiile comerciale si termenii logistici si incheie contracte de parteneriat cu furnizorii
    - monitorizeaza competitia
    - identifică necesarul de aprovizionare si plaseaza comenzile catre furnizori
    - realizarea listelor de preturi pentru introducerea in softurile de contabilitate si site
    - ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie expediate si livrate in timp si in bugetul prestabilit
    - gasirea de solutii de transport pentru marfa achizitionata si urmarirea expeditiei pana la livrare
    - comunicarea termenelor de livrare catre echipa de vanzari
    - mentinerea legaturii permanent cu echipa de vanzari pentru optimizarea termenelor de livrare
    - întocmeşte şi analizează comenzile;
    - supervizează derularea contractelor cu furnizorii;
    - elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
    - elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
    - organizează şi participă la licitaţii;

    Responsabilităţile specifice

    - organizarea şi desfăşurarea activităţii de achiziţii la nivelul companiei;
    - optimizarea costurilor şi timpului, derularea activităţilor în condiţii de siguranţă;
    - corectitudinea datelor raportate;
    - calitatea relaţiei cu furnizorii şi clienţii;
    - folosirea eficientă a resurselor alocate departamentului;
    organizeaza transportul marfurilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (46)