Cash Collection - Limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Cash Collection - Limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 12.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    -Cunoasterea limbii italiene la un nivel avansat.
    -Candidati cu o inclinatie acuta catre consultanta, cu experiențe profesionale anterioare in sectorul activitatii de recuperare de creante si asistenta administrativa. Sunt binevenite experientele profesionale antecedente in sectorul juridic sau economic, financiar, comercial. Profilul candidatului dezirabil, disponibil sa impartaseasca ritmul unei piete cu un nivel ridicat de competitivitate, in constanta evolutie, intruneste criterii de dinamism, orientare catre munca in echipa, deschidere catre invatarea continua, proactivitate si autonomie in invatare. Ne concentram catre persoane cu disponibilitate pentru desfasurarea activitatii de munca in schimburi cu alternanta saptamanala.

    Responsabilitati

    Activitatea consta in a contacta telefonic persoane rau platnice pentru a recupera debite, stabilind termene de plata si modalitati de plata. Solicitam aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate, performanta in adaptarea la un climat organizațional dinamic, orientare catre obiective si bune cunostinte de operare calculator.

    Alte informatii

    Program de lucru luni-vineri part time in 2 schimburi.

    Acordam candidatilor nostri oportunitatea de a fi integrati intr-un mediu de munca organic, antrenant si in plina dezvoltare, cu garantia formarii si invatarii active si continue. Un pachet salarial atractiv ( salariu fix + bonusuri in functie de rezultate )

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (4)