Tehnician Telecomunicatii Clienti Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Tehnician Telecomunicatii Clienti Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Buzau
  • Zalau
  • Actualizat la: 17.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Cerinţele postului
    Studii:
    • Studii medii tehnice (studiile superioare tehnice, cunoaşterea unei limbi străine,
    • Certificare tehnică nivel bază ( Suport Tehnic ).

    Experienţa în muncă:
    • Minimum 3ani experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera echipamentelor instalate la sediul clientului (instalare şi întreţinere şi/sau vânzare).

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    • Telecomunicaţii — cunoştinţe despre transmisiuni, comutaţie, monitorizare şi operare a echipamentelor de telecomunicaţii;
    • Gândire deductivă – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile;
    • Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine;
    • Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune;
    • Bune abilităţi de comunicare;
    • Cunoştinţe de operare pe calculator;
    • Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice;
    • Disponibilitatea de a-şi îmbunătăţi pregătirea profesională în funcţie de cerinţele locului de muncă prin participarea la cursuri, seminarii, prezentări;
    • Carnet de conducere fără incidente;

    Responsabilitati

    SCOP: Efectuează toate activităţile tehnice de instalare şi întreţinere pentru clienţi, în vederea asigurării infrastructurii tehnice, indispensabilă pentru furnizarea unor servicii de calitate, contribuind astfel la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor prin reducerea timpului de aşteptare pentru instalarea serviciilor şi a duratei deranjamentelor tehnice.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

    • Instalează şi pune în funcţiune la locaţia clientului toate echipamentele de infrastructură necesare (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) pentru a contribui la furnizarea de servicii clienţilor conform obligaţiilor contractuale asumate şi standardelor stabilite în acordurile privind calitatea;
    • Efectuează toate activităţile de service post-vânzare şi întreţinere preventivă la locaţia clientului, conform obligaţiilor contractuale şi procedurilor tehnice de întreţinere, în vederea asigurării unei funcţionări eficiente a echipamentelor/sistemelor;
    • Efectuează întreţinerea corectivă a echipamentelor (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, MG, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) utilizând dispozitive electronice de testare, măsurare şi monitorizare pentru a identifica problema, a evalua cauza şi a izola şi restabili deranjamentul, contribuind astfel la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor prin reducerea timpilor de nefuncţionare a serviciului;
    • Participă la programele de instruire la care este convocat ( instruirea periodica SMSSO );
    • Asigură legătură permanentă cu clienţii pentru a le rezolva cererile de noi servicii sau remediere a unor deranjamente, a-i informa cu privire la stadiul de soluţionare a acestora şi a le confirmă că la final s-a răspuns în totalitate solicitărilor acestora;
    • Menţine şi promovează standardele şi imaginea companiei prin prestarea unor servicii de calitate şi printr-o atitudine profesională faţă de toţi clienţii;
    • Completează formulare şi rapoarte standard conform procedurilor operaţionale pentru a-şi informa superiorii cu privire la statusul/evoluţia muncii prestate;
    • Asigură integritatea echipamentelor, sculelor, dispozitivelor, aparatelor de măsură şi mijloacelor auto din dotare;
    • În limita competenţei, execută şi alte sarcini trasate de şefii ierarhici.