Secretara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PayPoint active.Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | PayPoint |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.04.2018 |
Remote work: | On-site |
PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.
CALIFICARI SI EXPERIENTA:
Cunoasterea limbii engleze nivel avansat;
Operare PC: Microsoft Office;
Experienta minim 6 luni pe o pozitie similara reprezinta un avantaj.
CALITATI ESENTIALE:
Competente de comunicare scrisa si orientare spre detaliu;
Abilitati de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti.
Capacitate de a lucra in echipa;
Buna planificare si organizare;
Rezistenta la stres si flexibilitate.
ROL PRINCIPAL
Asigura interfata intre companie si mediul exterior acesteia, oferind suport in realizarea sarcinilor administrative.
RESPONSABILITATI:
Actioneaza ca un suport pentru top managementul companiei – detine agenda zilnica, intra in relatii cu furnizori si clienti, stabileste intalniri
Se ocupa de primirea corespondentei zilnice si distribuirea ei catre persoanele destinatare
Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata sau lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema.
Primeste persoanele din afara companiei, ii informeaza pe cei interesati de sosirea acestora, dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent
Furnizeaza suport administrativ catre membrii companiei prin desfasurarea zilnica a activitatilor legate de primirea si distribuirea corespondentei, raspunderea la telefon si relatiile cu furnizorii
Tine legatura cu furnizorul de servicii turistice si efectueaza rezervarile necesare pentru calatorii si vizita persoanelor straine in Romania
Ofera suport in procurarea echipamente, mobila, rechizite, consumabile, apa, urmareste livrarile si plata acestora
Programeaza interviurile si audientele
Copiaza/ redacteaza diferite materiale.
OFERTA
Tichete de masa;
Abonament clinica medicala;
Posibilitate de dezvoltare cariera intr-o companie multinationala in functie de realizarile proprii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata) BUCURESTI, |
Raporteaza eroarea la