Agent vanzari - Vrancea

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Agent vanzari - Vrancea active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Focsani
  • Actualizat la: 11.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Studii:

    Minim studii medii.

    Cunostinte si Experienţa în muncă:

    Minim 6 luni – 1 an experienta intr-o pozitie similara;
    Permis de conducere categoria: B (valid, fara cazier).
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    Initiativă;
    Orientare catre client (esential);
    Orientare către rezultate (esential);
    Flexibilitate;
    Solutionarea problemelor;
    Munca in echipa (esential);
    Impact si influenta (esential).

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    SCOP: implementeaza strategia de afaceri si vanzari a companiei si promoveaza serviciile si produsele acesteia in regiunea de responsabilitate alocata.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

    Implementeaza strategia de vanzari stabilita pentru aria de responsabilitate alocata respectand regulile si procedurile companiei;
    Reprezinta compania, produsele si politica de vanzari in relatiile cu clientii;
    Stabileste si mentine legatura cu clientii importanti din zona alocata si asigura informarea acestora;
    Prospecteaza piata in zona alocata in vederea identificarii si contactarii potentialilor clienti;
    Asigura acoperirea zonei alocate, respectand planul de vizite stabilit;
    Asigura prezentarea profesionista a tuturor produselor noi, utilizand diferite instrumente si metode–cataloage, pliante etc;
    Analizeaza nevoile clientilor si formuleaza cele mai potrivite oferte; poate asigura suport tehnic si comercial pentru clienti existenti sau cei potentiali;
    Responsabil de negocierea si incheierea contractelor comerciale cu clientii din zona arondata si raspunde de corecta executare si derulare a acestora;
    Se asigura ca toate facturile emise de catre el /ea sunt complete in ceea ce priveste mentiunile obligatorii, ca sunt stampilate si semnate de catre beneficiari, si de a se asigura ca a solicitat si a primit biletele la ordin sau CEC, cu exceptia cazului in care plata se face in numerar, prin ordin de plata sau alta modalitate;
    Lanseaza saptamanal, conform instructiunilor superiorului sau ierarhic, comanda scrisa de produse catre depozitul punctului de lucru in cadrul caruia isi desfasoara activitatea.
    Semnaleaza eventualele nereguli constatate cu ocazia aprovizionarii clientului sau ex-van (gestiunea proprie, din masina alocata), de indata, superiorului sau ierarhic si incheie un proces verbal de constatare pe care il va semna impreuna cu persoana care livreaza marfa.
    Asigura si raspunde pentru integritatea produselor aflate in gestiunea sa; marfa al carei ambalaj este deteriorat pe durata aflarii in gestiunea sa va fi considerata ca lipsind din stoc, cu ocazia inventarelor.
    Tine la zi evidenta documentelor cu regim special care i-au fost repartizate, si prezinta de indata si oricand ii va fi solicitat acest lucru de catre superiorul sau ierarhic;
    Se prezinta la inventarul organizat de companie, ori de cate ori este solicitat in acest sens de catre superiorul sau ierarhic.
    Preda toate documentele intocmite de catre el cu ocazia vizitelor efectuate la clientii, precum si dovezile de depunere in banca a banilor incasati, persoanei responsabile cu preluarea si verificarea acestora;
    Raspunde de livrarea fizica a marfurilor comandate de clienti, de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (chitante si dispozitii de plata/incasare), etc. In cazul in care clientii opteaza pentru achitarea contravalorii produselor achizitionate prin emiterea de Bilete la Ordin sau file CEC, are obligatia de a se asigura ca acestea au fost completate corect, si de a le transmite imediat persoanei insarcinate cu depunerea lor in banca in vederea incasarii;
    Depune banii incasati din vanzarea marfurilor companiei in conturile firmei in ziua incasarii sau maxim a doua zi dupa incasare. Predarea banilor se poate face si la sediul punctului de lucru in care isi desfasoara activitatea, persoanei responsabile;
    Prezinta zilnic, la timp, superiorului sau ierarhic raportul de vanzari pentru ziua anterioara si raportul de incasari precum si prognozele solicitate.
    Va lua toate masurile necesare pentru a pastra marfa in siguranta, de a verifica toate intrarile si iesirile produselor din gestiunea proprie, si asigura disponibilitatea produselor;
    Are obligatia de a-l anunta pe superiorul sau ierarhic ( in termen 48 ore de la depistarea situatiei) in cazul in care intampina dificultati la recuperarea soldurilor de la clienti si de a lua toate masurile necesare pentru recuperarea soldurilor.
    Reactualizeaza baza de date a clientilor si tine evidenta cheltuielor (deconturilor);
    Pastreaza in bune conditii, si utilizeaza conform destinatiei lor, toate bunurile care i-au fost incredintate in vederea desfasurarii activitatii (autoturism, chitantier, facturier, telefon, etc), anuntandu-si superiorul ierarhic imediat de orice problema aparuta in legatura cu acestea; mentine masina curata si in buna stare de functionare si raporeaza superiorului orice incident aparut.
    Participa la programele de training si dezvoltare propuse de companie pentru pozitia lui si isi actualizeaza in permanenta cunostintele despre produse;
    Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului;
    Se asigura ca toata corespondenta legata de activitatea profesionala ajunge la destinatie;
    Asigura prezenta si vizibilitatea materialelor promotionale la toate punctele de vanzare din zona alocata, in vederea cresterii volumului de vanzare ale companiei;
    Aranjeaza materialele promotionale in spatiile identificate respectand politica de mercantizare stabilita de companie;
    Să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, de apărare împotriva incendiilor şi protecţiei civile şi măsurile de aplicare a acestora;
    Să utilizeze aparatura, instrumentarul şi celelalte dotări ale activităţii curente şi de protecţie, potrivit instrucţiunilor tehnice;
    Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate ale clădirii unde îşi desfăşoară activitatea;Să comunice imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
    Să aducă la cunoştinţă conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
    Să coopereze cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de lege sau de către autorităţile de profil;
    Să coopereze cu angajatorul şi/sau autorităţile de profil pentru a permite un mediu de muncă şi condiţii de lucru fără riscuri pentru securitate şi sănătate;
    Să acţioneze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariţiei oricărui pericol iminent de incendiu sau altei situaţii de urgenţă;
    Să furnizeze persoanelor abilitate toate datele şi informaţiile de care are cunoştinţă, referitoare la producerea accidentelor de muncă şi/sau incendiilor.

    Alte informatii

    Descrierea companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.