Sales Executive (Key Accounts - Modern Trade)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Executive (Key Accounts - Modern Trade) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 11.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Experienta in vanzari – canalul Key Accounts (minim 1 an);
    • Cunostinte de baza de mercantizare;
    • Bune abilitati de comunicare, negociere, solutionare de probleme, organizare, planificare;
    • Integritate, independenta si incredere in sine;
    • Permis auto, categoria B;
    • Cunostinte de operare Microsoft Office;
    • Cunostinte de limba engleza – reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    • Executia excelenta la punctele de vanzare (ex. disponibilitate, vizibilitate, promotii etc.) pentru a genera in mod sustinut un avantaj competitiv;
    • Gestionarea eficienta a clientilor de la faza de planificare pana la faza de executie, in vederea obtinerii de vanzari profitabile si atingerea obiectivelor de business;
    • Atingerea obiectivelor lunare care includ plasari, activari si promotii setate de managerul direct;
    • Gestionarea mijloacelor fixe comerciale alocate, in vederea maximizarii profitabilitatii;
    • Asigurarea ca bugetul alocat este cheltuit in concordanta cu procedura Discount to Market in vederea cresterii indicatorilor de performanta din teritoriul alocat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Oradea,

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (5)