Asistent Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată și responsabilă pentru a se alătura departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iași.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:



    - Studii economice, cunoștințe contabile;
    - Experiența într-un post similar reprezintă un avantaj;
    - Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj);
    - Atenție la detalii și la acuratețea datelor;
    - Plăcerea de a lucra cu cifrele și de a gestiona diverse situații financiare;
    - Cunoștințe de limbă franceză - nivel începător (A2);
    - Cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj;
    - Autonomie, capacitate de adaptare.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Contabil principalele tale misiuni vor fi:



    - Preluarea, înregistrarea și distribuirea informațiilor către departamentele implicate, indosarierea și arhivarea corespondenței în format fizic și electronic;
    - Gestionarea mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a colaboratorilor interni;
    - Înregistrarea în sistemele informatice a operațiunilor referitoare la tranzacțiile financiare ale societăților care fac parte din portofoliul asignat echipei (facturi, borderouri, încasări și plăți etc.), operațiuni efectuate zilnic, cu scopul de a asigura respectarea termenelor de realizare;
    - Elaborarea de rapoarte privind operațiunile/articolele înregistrate în sistemele informaționale, cu scopul de a detecta eventualele anomalii;
    - Întocmirea formalităților cerute pentru plățile către furnizorii externi și interni;
    - Verificarea și actualizarea bazelor de date ale departamentului.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Formare în cadrul companiei și pe plan internațional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national