Asistent Administrativ - Oil and Gas
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ - Oil and Gas active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerintele postului:
• Studii medii/superioare;
• Experienta de minimum 2 ani in cadrul unei pozitii similare;
• Cunostinte operare PC (Excel, Word, PowerPoint);
• Reprezinta un avantaj experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-o organizatie IT in care a contribuit la realizarea urmatoarelor:
- Raportari de tip dashboard-uri specifice IT, referitoare la indicatori strategici, contracte de prestari servicii inter company, indicatori de performanta si calitate IT ;
- Comenzi de aprovizionare cu operarea lor in aplicatiile specifice;
- Gestiunea fluxului de lucru in cadrul interactiunii cu alte departamente;
• Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
• Atitudine activa in solutionarea problemelor;
• Cunoasterea limbii engleze (vorbit: fluent; scris: avansat);
• Demonstreaza raspundere pentru actiuni si rezultate;
• Determinare.
Sarcinile postului:
• Asigurarea urmaririi si repartizarii corespondentei Directorului de Directie si a serviciilor subordonate (corespondenta interna si externa, presa etc);
• Asigurarea activitatilor de secretariat pentru Directorul de Directie si pentru serviciile Directiei:
apeluri telefonice si agenda telefonica;
e-mailuri, fisiere informatice;
pregatirea si clasarea documentelor;
check list de sarcini recurente;
• Asociat la sarcini diverse:
ajuta colegii din Directie in activitatile lor;
agenda, urmarirea si daca este nevoie procesul verbal/minuta intalnirilor;
urmarirea dosarelor Directiei si gestionarea acestora;
urmarirea si gestionarea planificarii concediilor de odihna;
organizarea de deplasari, rezervari, seminarii;
inscrierea la cursuri, conferinte, seminarii, cursurile de ética pentru membrii Directiei;
crearea unui sistem de clasare (apeluri, vizite, urmarirea actiunilor);
• Implicarea in proiectul Atheneum ce tine de arhivarea, clasarea si catalogarea documentelor:
tine evidenta Registrului de Intrari/Iesiri pentru Directia in cauza;
se ocupa de arhivarea/clasarea/catalogarea documentelor in Directie in functie de gradul de sensibilitate si dupa nomenclatorul arhivistic si semnat de catre Presedintele Director General;
tine evidenta documentelor in Directie impreuna cu responsabilii cu arhiva.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Operator Procesare Date 3500 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (64) |
Raporteaza eroarea la