Asistent Administrativ - Oil and Gas

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ - Oil and Gas active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    • Studii medii/superioare;
    • Experienta de minimum 2 ani in cadrul unei pozitii similare;
    • Cunostinte operare PC (Excel, Word, PowerPoint);
    • Reprezinta un avantaj experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-o organizatie IT in care a contribuit la realizarea urmatoarelor:
    - Raportari de tip dashboard-uri specifice IT, referitoare la indicatori strategici, contracte de prestari servicii inter company, indicatori de performanta si calitate IT ;
    - Comenzi de aprovizionare cu operarea lor in aplicatiile specifice;
    - Gestiunea fluxului de lucru in cadrul interactiunii cu alte departamente;
    • Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
    • Atitudine activa in solutionarea problemelor;
    • Cunoasterea limbii engleze (vorbit: fluent; scris: avansat);
    • Demonstreaza raspundere pentru actiuni si rezultate;
    • Determinare.

    Responsabilitati

    Sarcinile postului:

    • Asigurarea urmaririi si repartizarii corespondentei Directorului de Directie si a serviciilor subordonate (corespondenta interna si externa, presa etc);
    • Asigurarea activitatilor de secretariat pentru Directorul de Directie si pentru serviciile Directiei:
     apeluri telefonice si agenda telefonica;
     e-mailuri, fisiere informatice;
     pregatirea si clasarea documentelor;
     check list de sarcini recurente;
    • Asociat la sarcini diverse:
     ajuta colegii din Directie in activitatile lor;
     agenda, urmarirea si daca este nevoie procesul verbal/minuta intalnirilor;
     urmarirea dosarelor Directiei si gestionarea acestora;
     urmarirea si gestionarea planificarii concediilor de odihna;
     organizarea de deplasari, rezervari, seminarii;
     inscrierea la cursuri, conferinte, seminarii, cursurile de ética pentru membrii Directiei;
     crearea unui sistem de clasare (apeluri, vizite, urmarirea actiunilor);
    • Implicarea in proiectul Atheneum ce tine de arhivarea, clasarea si catalogarea documentelor:
     tine evidenta Registrului de Intrari/Iesiri pentru Directia in cauza;
     se ocupa de arhivarea/clasarea/catalogarea documentelor in Directie in functie de gradul de sensibilitate si dupa nomenclatorul arhivistic si semnat de catre Presedintele Director General;
     tine evidenta documentelor in Directie impreuna cu responsabilii cu arhiva.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (64)