Service Processing Executive

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Service Processing Executive active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte



    Educatie si Experienta: •Student sau absolvent studii superioare
    Competente specifice: •Customer focus
    •Orientare spre rezultate
    •Rezolvarea problemelor
    •Abilitati de comunicare
    •Rigoare
    •Munca de echipa
    •Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
    •Initiativa si pro-activitate

    Responsabilitati


    Descrierea jobului

    Responsabilitati:
    •Asigurarea procesarii rapide a schimbarilor deprofil/oferta ale clientilor interni si externi inclusiv activarea de
    noi contracte, adaugarea unor oferte noi de retentie
    •Informarea clientilor in legatura cu procesarea/neprocesarea solicitarilor.
    •Oferirea de asistenta si suport colegilor din alte departamete(Sales,Help-line,Retention), referitor la procesarea schimbarilor si a implementarilor de oferta
    •Gestionarea inbox-urilor specifice Vantive si a fluxurilor specifice EDP
    •Verificare si corectare situatii nefinalizate cu succes (corectiifailed/partial failed changes, inregistrare si urmarire case-uri pt situatii speciale)
    •Filtrarea solicitarilor primite din partea clientilor, inregistrarea lor in baza de date sau redirectionarea catre alte departamente din ORO activarea si validarea corecta a tuturor contractelor pentru clientii noi, primite pe fax sau introduse in EPOS
    •Consultanta telefonica acordata altor departamente interne ORO si identificarea, raportarea si rezolvarea situatiilor speciale care pot aparea in desfasurarea activitatii
    •Verificarea si inregistrarea dovezilor de plata in CRM pentru clientii suspendati si reconectarea acestora.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (150)