Specialist Suport Aplicații

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Aplicații active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 16 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare;
    Minim 1-2 ani experiență în suport aplicații IT;
    Experiența pe un post similar în domeniul retail reprezintă avantaj;
    Foarte bune abilități de planificare și prioritizare;
    Bune abilități de comunicare;
    Proactivitate, flexibilitate și dinamism;
    Capacitatea de a derula și coordona mai multe activiați în același timp;
    Usurința de a colabora cu diverse linii ierarhice;
    Bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office 365;
    Cunoștințe baze de date (SQL, My SQL) și aplicații de raportare;
    Cunoștințe rețelistică de bază;
    Disponibilitate deplasare în țara sau străinătate;
    Limba engleză și/sau franceză - nivel avansat.

    Responsabilitati

    Ofertă suport beneficiarilor interni în utilizarea aplicațiilor;
    Colaborează atât cu Helpdesk Level 1, cât și cu utilizatorii aplicațiilor pentru diagnosticarea și rezolvarea solicitărilor venite prin intermediul sistemului de ticketing sau e-mail;
    Centralizează, analizează, documentează și monitorizează toate solicitările legate de aplicațiile interne;
    Participă la dezvoltarea sau optimizarea aplicațiilor existente;
    Se implică în implementarea noilor aplicații, inclusiv testare și identificare erori aplicații;
    Asigură suport pentru o funcționare corectă a magazinelor și a sediului din punct de vedere informatic;
    Colaborează cu membrii departamentului IT la realizarea în condiții optime a infrastructurii hardware și software necesare deschiderii de noi magazine;
    Colaborează cu administratorul bazelor de date la gestionarea, integritatea și disponibilitatea bazelor de date ale companiei.

    Alte informatii

    Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.

    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.