Asistent administrativ Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 08.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru reuşită în această misiune, vei avea nevoie de:





    Limba franceză – minim nivel A2-B1;

    Limba engleză (sau oricare altă limba străină) – nivel minim A2-B1 – constituie un avantaj;

    Abilităţi Microsoft Excel;

    Abilităţi de organizare;

    Spirit de echipa;

    Atenţie la detalii;

    Rigurozitate;

    Răbdare.

    Responsabilitati

    Eşti o persoană riguroasă, dar şi curioasă, avec un ''peu de Français''?



    Atunci trimite-ne CV-ul, iar noi te vom contacta.



    Căutăm o persoană organizată şi responsabilă pentru a se alătură echipei noastre din Iaşi !



    Îţi propunem un job administrativ unde vei fi responsabil cu introducerea dosarelor de achiziţii în baze de date specifice, cu privire la:





    Înregistrarea în programele informatice ofertele care fac parte din portofoliul gestionat, cu scopul de a asigura respectarea termenelor de realizare;

    Pregătirea de rapoarte statistice, utilizând programele informatice puse la dispoziţie, în vederea asigurării elementelor necesare analizei ofertelor;

    Îndeplinirea sarcinilor periodice trasate de superiorul ierarhic cu referire la înregistrarea ofertelor şi realizarea rapoartelor;

    Exactitatea datelor furnizate.

    Alte informatii

    Şi pentru că dorim să fii cel mai bun, îţi propunem următoarele beneficii:



    Formare în cadrul companiei;
    Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipa dinamică şi de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,