Coordonator Administrativ - 2 ani perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Coordonator Administrativ - 2 ani perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - 3-5 ani experienta pe un post similar;
    - Experienta in coordonarea activitatilor administrative intr-o companie;
    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Studii superioare (economice/administrative);
    - Cunostinte bune de MS Office (Word, Excel).
    - Bune abilitati de prezentare si comunicare.

    Responsabilitati

    - Propune, dezvolta si monitorizeaza proceduri operationale care sa permita derularea unor activitati de achizitionare de produse si servicii;
    - Este implicat/a in activitatea de aprovizionare a companiei prin:

    identificare potentialilor distribuitori / furnizori de produse si servicii; cere cotatii si preturi;
    analiza, selectia si stabilirea furnizorilor;
    participarea la negocierea de contracte astfel incat sa obtina cele mai bune conditii de achizitii pentru companie;
    - Gestioneaza si coordoneaza parcul auto al companiei, inclusiv achizitia si vanzarea de autovehicule;
    - Planifica activitatile de intretinere a parcului auto; monitorizeaza datele examinarilor periodice ale autoturismelor; administreaza baza de date a parcului auto;
    - Responsabil/a pentru obtinerea licentelor de transport (daca este nevoie) și execuție necesare pentru parcul auto;
    - Pregateste dosarelor de daune si se ocupa de procesul de recuperare de daune;
    - Planificarea si punerea in aplicare a serviciilor generale de intretinere si reparatii;
    - Programarea si efectuarea periodica a inspectiilor si testarilor de echipamente pentru a putea preveni defectiunile si intreruperile neprevazute.

    Alte informatii

    - Lucrul intr-o companie multinationala foarte cunoscuta;
    - Salariu atractiv;
    - Bonuri de masa;
    - Abonament servicii medicale.
    - Perioada contractuala initiala: 1 an; cu posibilitate de prelungire

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (71)