Controlor Gestiune-Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Controlor Gestiune-Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 03.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Studii superioare economice;
    •Experienţă în controlul gestiunii de min. 2 ani constituie un avantaj;
    •Experienţa în comerţ constituie un avantaj;
    •Persoană cu spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
    •Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
    •Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
    •Foarte bune cunoştinţe şi experienţă în operare PC;
    •Posesor permis conducere categ.B.

    Responsabilitati

    • Analizează şi animă activitatea de exploatare a magazinului;
    •Urmăreşte şi implementează respectarea de proceduri;
    •Este responsabil de controlul bugetelor şi a planului de activităţi;
    •Urmăreşte indicatori de gestiune: marjă, rotaţie stoc, stoc vechi;
    •Elaborează bugetul de investiţii şi bugetul de cheltuieli generale pe centre de cost;
    •Organizează, supraveghează şi validează inventarele magazinului;
    •Întocmeşte şi pune în aplicare procedurile operaţionale în magazin;
    •Garantează fiabilitatea, corectitudinea şi transparenţa informaţiilor economice difuzate;
    •Efectuează rapoarte care să reflecte situaţia economică a magazinului;
    •Negociază contracte de cheltuieli generale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Iasi, Oradea, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara, Lugoj,

    Vezi job-uri similare (21)