Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Manager - companie multinationala
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Asistent Manager - companie multinationala active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
• Studii superioare;
• Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;
• Abilitati de organizare,comunicare,relationare,lucru in echipa;
• Capacitate de gestionare a sarcinilor multiple;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Cunostinte MS Office ( PowerPoint, Excel,Word – nivel avansat);
• Limba engleza nivel avansat – cerinta obligatorie;
• Cunoasterea limbii germane reprezinta un avantaj.
• Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
• Primirea, sortarea si distribuirea corespondentei;
• Inregistrarea documentelor de intrare si de iesire;
• Primirea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
• Organizeaza sedinte interne, intalniri de afaceri;
• Planificarea si organizarea agendei de lucru a Directorului General;
• Colecteaza, analizeaza si sintetizeaza informatiile necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de Directorul General.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Executive Assistant @Siemens Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (46) |
Raporteaza eroarea la