Responsabil Servicii Clienti -Cluj Aurel Vlaicu
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.04.2018 |
Candidatul ideal
- Capacitate de comunicare, coordonare şi lucru în echipă;
- Orientare și deschidere către client;
- Atenție distributivă;
- Capacitate de organizare și prioritizare;
- Capacitate de planificare și analiză;
- Orientare către rezultat;
- Capacitate de adaptare;
- Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
- Dinamism și spirit de inițiativă;
- Capacitate de anticipare.
Descrierea jobului
- Este responsabil de satisfacţia clienţilor prin optimizarea performanţelor în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite la Case, Informații Clienţi, Case Materiale Construcţii, Retur Marfă;
- Optimizează trecerea clienţilor la casă şi garantează că procedurile legate de încasarea banilor şi de gestionarea seifului sunt respectate;
- Asistă şi ghidează Consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii (formare, informare/comunicare, motivare/animare);
- Utilizându-şi competenţele, are un rol exemplar, facilitând iniţiativele şi reuşitele echipei Serviciu Clienţi;
- Asigură un rol polivalent în raport cu responsabilităţile celorlalţi membri ai echipei departamentului, şi poate să desfăşoare mai multe funcţii din acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
- Împărtăşeşte cunoştinţele colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria cât şi specificul companiei;
- Este responsabil de funcţionarea corectă a serviciului, o trecere rapidă la case, precum şi de siguranţa încasării (pierderile de stoc neidentificate („demarque”), operaţiuni monetare şi contabile, litigii la casă, absenţă personal, pană informatică).