Responsabil Servicii Clienti -Cluj Aurel Vlaicu

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 18.04.2018

    Candidatul ideal

    • Capacitate de comunicare, coordonare şi lucru în echipă;
    • Orientare și deschidere către client;
    • Atenție distributivă;
    • Capacitate de organizare și prioritizare;
    • Capacitate de planificare și analiză;
    • Orientare către rezultat;
    • Capacitate de adaptare;
    • Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
    • Dinamism și spirit de inițiativă;
    • Capacitate de anticipare.

    Descrierea jobului

    • Este responsabil de satisfacţia clienţilor prin optimizarea performanţelor în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite la Case, Informații Clienţi, Case Materiale Construcţii, Retur Marfă;
    • Optimizează trecerea clienţilor la casă  şi garantează că procedurile legate de încasarea banilor şi de gestionarea seifului sunt respectate;
    • Asistă şi ghidează Consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii (formare, informare/comunicare, motivare/animare);
    • Utilizându-şi  competenţele, are un rol exemplar, facilitând iniţiativele şi reuşitele echipei Serviciu Clienţi;
    • Asigură un rol polivalent în raport cu responsabilităţile celorlalţi membri ai echipei departamentului, şi poate să desfăşoare mai multe funcţii din acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
    • Împărtăşeşte cunoştinţele colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria cât şi specificul companiei;
    • Este responsabil de funcţionarea corectă a serviciului, o trecere rapidă la case, precum şi de siguranţa încasării (pierderile de stoc neidentificate („demarque”), operaţiuni monetare şi contabile, litigii la  casă, absenţă personal, pană informatică).