Sales Reporting Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Sales Reporting Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Excelente cunostinte de Excel;
    Cunostinte de SQL – avantaj;
    Limba engleza – avansat;
    Studii superioare (Marketing, Finante, Matematica, etc);
    Minim 2 ani experienta in zona de raportare (preferabil in domeniul bancar);
    Atentie deosebita la detalii;
    Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala;
    Management bun al timpului si abilitati bune de organizare;
    Abilitatea de a lucra independent, cu o minima supervizare;
    Expunerea la zona operationala, managementul de produs reprezinta un plus.

    Responsabilitati

    Actioneaza ca o punte de legatura intre agentii de vanzari externi ai companiei/ sau reprezentantii de vanzari ai bancii si ariile-cheie ale companiei (contributori sau sustinatori in procesul de vanzare, managementul de produs, operatiuni);
    Inregistrarea, actualizarea si analiza datelor legate de performanta in vanzari;
    Faciliteaza transferul diferitelor rapoarte si date din arii specifice interne catre canalul bancar;
    Faciliteaza accesul reprezentantilor de vanzari ai bancii la aplicatiile relevante, urmand procedurile si regulile specifice (setarea sau anularea numelor de utilitilizator, parolelor etc.);
    Sustine managerul de vanzari in administrarea eficienta a parteneriatului cu agentii de vanzari externi prin: pregatirea contractelor cu agentii de vanzari, calculul comisioanelor de vanzari;
    Actioneaza ca helpdesk pentru reprezentantii bancii, preluand solicitarile lor referitoare la date despre produsele companiei si adresandu-le mai departe functiunilor interne relevante.