Accounts Payable Accountant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nestle Romania active.


Vezi toate job-urile Accounts Payable Accountant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2018

    Nestlé Romania cauta candidatul perfect pentru pozitia de
     

    Accounts Payable Accountant

    (perioada determinata 2,5 ani cu posibilitatea de prelungire)
     

     


    Scopul jobului:

    •     Coordonarea si implementarea activitatilor de AP in vederea  asigurarii unui flux cat mai efficient si correct al platilor catre parteneri

     

    Responsabilitati

    •     Verifica zilnic platile propuse, intocmeste cererile de plata in avans catre centrul de servicii Nestlé Business Services (NBS), aproba fisieru de plati pentru netting.

    •     Posteaza la termen  icoform-urile, indeplineste obiectivul “right first time”

    •     Se asigura de recuperarea sumelor platite in plus catre furnizori.

    •     Se asigura de inchiderea corecta si la timp a PO-urilor

    •     Se asigura de recuperarea debitelor angajatilor

    •     Controleaza avansurile angajatilor precum si cheltuielile facute folosind cardul de companie astfel incat acestea sa fie decontate in termen conform procedurii

    •     Verifica procesele si actualiazeaza in permanenta procedurile de lucru cu NBS

    •     Verifica inregistrarile pentru inchiderea de luna.

    •     Reconciliaza balantele cu toti furnizorii

    •     Finalizeaza inregistrarile lunare conform calendarului de inchidere

    •     Revizuieste soldurile conturilor pentru care este responsabil in SAP – NRT

    •     Pregatirea formularelor pentru platile fara comanda (non P2P forms)

     

     

    Profilul ideal

    •     Minimum 3 ani de experienta in AP Accounting intr-o companie multinationala

    •     Spirit de echipa si orientare spre imbunatatirea proceselor

    •     Orientare catre clientul intern

    •     Foarte bune competente de (auto)organizare, coordonare si planificare eficienta

    •     Abilitati analitice si atentie la detalii

    •     Experienta solida in lucrul cu SAP

    •     Excelente abilitati de lucru in excel

    •     Foarte bune competente de comunicare in romana si engleza, scris si oral