Customer Care Tech Support Franceza + Spaniola
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Cteam active.Vezi toate job-urile Customer Care Tech Support Franceza + Spaniola active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Cteam |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Cteam Human Capital este una dintre companiile reputate in piata de resurse umane si livreaza servicii de consultanta HR (studii salariale, compensatii & beneficii, etc.), recrutare si selectie, administrare de personal, coaching, training, teambuilding, atat in Romania, cat si pe pietele din Europa unde este prezenta.
Din 2016, Cteam Human Capital face parte din grupul international de companii Cteam, cu birouri in Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Cehia, Croatia, Moldova, Romania, Serbia, Slovacia.
Cunostinte avansate de limba Franceza si Spaniola
Dorinta de a invata si disponibilitate pentru dezvoltare
Cunostinte de utilizare a telefoanelor inteligente si tabletelor (Android, Windows) – constituie avantaj
Cunostinte bune de operare PC
Excelente abilitati de comunicare si orientare catre client
Atitudine pozitiva, rezistenta la efort psihic
Cunostinte medii de limba Engleza
Preluarea de apeluri in legatura cu clientii externi intr-o maniera politicoasa si profesionista
Oferirea de informatii referitoare la produsele partenerului nostru.
Diagnosticarea corecta a problemei cu care se confrunta clientul
Identificarea corecta si gasirea celor mai bune solutii pentru client
Mentinerea unui nivel ridicat al cunostintelor referitoare la servicii, informatii tehnice sau de alta natura, capacitatea de a rezolva intr-un mod profesionist cererile clientilor
Folosirea corecta a aplicatiilor utilizate, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor
Urmarirea stadiului cererilor inregistrate si contactarea clientului atunci cand este cazul pentru a-i oferi informatiile necesare
Beneficii
Training si formare la locul de munca
Mediu profesionist de lucru
Posibilitatea de a avansa si a dezvolta o cariera
Salariu motivant
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Internship Program | Deloitte Technology Delivery Center Hybrid | |
Customer Support Franceza si Engleza- doar din Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (853) |
Raporteaza eroarea la