Administrator Sistem ORACLE- Departament Financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Administrator Sistem ORACLE- Departament Financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare;
    Experiență în suport tehnic Oracle EBS 11/12 - minim 3 ani;
    Cunostințe baze de date Oracle, SQL, PL/SQL;
    Foarte bune abilități de planificare și prioritizare;
    Proactivitate și deschidere către nou;
    Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
    Flexibilitate și dinamism;
    Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
    Cunoștințe limba engleză sau franceză nivel avansat.

    Responsabilitati

    Este responsabil de mentenanța și optimizarea sistemului informatic Oracle;
    Analizează problemele și cererile de imbunătățire primite de la colegi și elaborează recomandări sau noi soluții pentru sistemul Oracle;
    Elaborează proiecte pentru diverse automatizări în cadrul departamentului Financiar (declarații contabile, diverse rapoarte etc;)
    Menține legătura cu colegii din Grup pentru orice situație care implică programul Oracle;
    Implementează sistemele contabile în conformitate cu cerințele grupului din care facem parte;
    Întocmește rapoarte diverse pentru managementul intern și cel al grupului;
    Ține legătura cu alte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
    Participă la auditul statutar interimar și anual și pregătește anumite rapoarte cu ajutorul sistemului Oracle;
    Emite solicitări la nevoie pentru asistența de la Grup.