Administrator Sistem ORACLE- Departament Financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Administrator Sistem ORACLE- Departament Financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.03.2018 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Absolvent studii superioare;
Experiență în suport tehnic Oracle EBS 11/12 - minim 3 ani;
Cunostințe baze de date Oracle, SQL, PL/SQL;
Foarte bune abilități de planificare și prioritizare;
Proactivitate și deschidere către nou;
Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
Flexibilitate și dinamism;
Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
Cunoștințe limba engleză sau franceză nivel avansat.
Este responsabil de mentenanța și optimizarea sistemului informatic Oracle;
Analizează problemele și cererile de imbunătățire primite de la colegi și elaborează recomandări sau noi soluții pentru sistemul Oracle;
Elaborează proiecte pentru diverse automatizări în cadrul departamentului Financiar (declarații contabile, diverse rapoarte etc;)
Menține legătura cu colegii din Grup pentru orice situație care implică programul Oracle;
Implementează sistemele contabile în conformitate cu cerințele grupului din care facem parte;
Întocmește rapoarte diverse pentru managementul intern și cel al grupului;
Ține legătura cu alte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
Participă la auditul statutar interimar și anual și pregătește anumite rapoarte cu ajutorul sistemului Oracle;
Emite solicitări la nevoie pentru asistența de la Grup.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil senior – IFRS- sistem bancar Aplica fara CV | |
Controlor Financiar Senior FMCG Aplica fara CV | |
Analist Financiar - București Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (83) |
Raporteaza eroarea la