Office & Reception Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ipsos active.


Vezi toate job-urile Office & Reception Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Ipsos
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    La Ipsos, suntem pasionati si curiosi in privinta oamenilor, pietelor si societatii. Oferim informatii si analize care fac mai usor de inteles si de strabatut lumea noastra complexa si ii inspira pe clientii nostri sa ia decizii inteligente.

    Realizam cercetari online si offline pentru companii locale si multinationale, pentru ONG-uri si organizatii publice.

    Suntem convinsi ca munca noastra este importanta, caci asigura securitate, simplitate, viteza si substanta, aplicate in tot ceea ce facem. Suntem parte a unei echipe de cercetatori activi si entuziasti.

    Sustinand o cultura a colaborarii si curiozitatii, atragem oameni de cea mai buna calitate, care au abilitatea si dorinta de a influenta si remodela viitorul.

    Cerinte

    -Studii medii sau superioare (de preferat), in birotica/secretariat
    -Experienta in domeniu: 1-2 ani

    Cunostinte:
     Microsoft Office;
     Engleza avansat.

    Abilitati si aptitudini:
     Comunicare interpersonala;
     Participare activa;
     Capacitatea de a stabili prioritati;
     Capacitatea de a transmite eficient informatia atat verbal, cat si in scris;
     Capacitatea de a oferi solutii optime la solicitarile clientilor;
     Abilitati de comunicare business;
     Asumarea si respectarea task-urilor si a termenelor propuse.



    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice postului:
     Raspunde de desfasurarea in bune conditii a activitatilor din zona receptiei si ofera superiorului direct sugestii de imbunatatire in acest sens;
     Preia intr-o maniera politicoasa si eficienta apelurile telefonice, preia si transmite mesaje catre angajati;
     Primeste vizitatorii in zona receptiei intr-o maniera profesionala si ii anunta telefonic pe angajatii vizati.
     Opereaza diverse echipamente de birou (fax, copiator, sisteme telefonice, PC, imprimanta);
     Primeste, sorteaza, proceseaza si asigura distribuirea interna a corespondentei;
     Verifica gestionarea voucherelor si centralizeza situatia consumului lor lunar;
     Intocmeste la cerere rapoarte si alte documente oficiale ale departamentului Administrativ ;